ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اخبار جدید از دانشگاه فرهنگیان

اخبار جدید از دانشگاه فرهنگیان

ریاست استانداران بر پردیس دانشگاه فرهنگیان - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس یکی از بندهای تفاهم‌نامه قرار است رییس هیات امنای پردیس دانشگاه فرهنگیان، استانداران باشند.


به گزارش خبرنگار سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی‌اصغر فانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارتخانه‌های کشور و آموزش و پرورش در وزارت کشور افزود: حضور استانداران باعث افزایش کیفیت عملکرد دانشگاه فرهنگیان و حمایت بیشتر از این مراکز می‌شود.

وی اضافه کرد: به طور یقین وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین وزارتخانه چه از نظر مخاطب و چه از نظر اهمیت می‌تواند کمکی برای ترویج سیاست‌های داخلی کشور باشد که متولی اصلی آن وزارت کشور است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در دولت تدبیر و امید همکاری میان استانداران، فرمانداران و بخشداران با آموزش و پرورش در بهترین سطح است و شورای آموزش و پرورش به صورت منظم با کیفیت و اثربخشی بالا تشکیل شده است.
--------------------------------------------

نظر رییس دانشگاه فرهنگیان در زمینه لغو قانون متعهدان به خدمت

رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: به زودی در اطلاعیه‌ای نظر خود را درباره لغو قانون متعهدان به خدمت اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود مهرمحمدی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارتخانه‌های کشور و آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران افزود: حذف قانون متعهدان خدمت از طریق مجلس شورای اسلامی رسیدگی می‌شود و نمایندگان درباره آن تصمیم می‌گیرند. حتی در صورت لغو این قانون موجودیت دانشگاه فرهنگیان نباید آسیب ببیند و دانشگاه فرهنگیان باید با قدرت به ماموریت حاکمیتی خود که تربیت معلم است، باید ادامه بدهد.

وی تاکید کرد: لازم است پیش‌بینی‌های لازم را در زمینه چگونگی فعالیت دانشگاه فرهنگیان در صورت لغو قانون متعهدان به خدمت انجام دهیم. این دانشگاه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین می‌کند و به هیچ عنوان نباید موجودیت آن با سرنوشت قانون متعهدان به خدمت پیوند زده شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: افرادی که در این زمینه اظهار نظر کردند، حتی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در نامه‌ای دلایل خود را توضیح دادند که بیشتر دلایل ذکر شده، جنبه اقتصادی دارد. در زمینه لغو قانون متعهدان به خدمت، اظهارنظرهای مختلفی از سوی مخالفان و موافقان صورت گرفته و در نهایت مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری می‌کند.

مهرمحمدی تصریح کرد: نکته مهم لغو شدن یا نشدن قانون متعهدان به خدمت نیست بلکه مهم آن است در صورت لغو این قانون، موجودیت دانشگاه فرهنگیان آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه قانون متعهدان به خدمت آثار مثبت و منفی دارد، اظهار کرد: ما پیشنهاد کردیم که تا به نحوی این قانون پابرجا باشد چراکه موجب ایجاد تضمین شغلی برای دانشجو – معلمان و وارد نشدن آسیب انگیزشی به آنان می‌تواند موثر باشد.

رییس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: در صورتی که بتوان آثار منفی قانون متعهدان به خدمت را رفع کرد، ادامه اعمال این قانون مشکلی ندارد.

مهرمحمدی در پایان درباره ایجاد قانون تعهد به خدمت برای دانشجویان سال آخری گفت: می‌توان به این موضوع فکر کرد اما کسانی که ارتباط علت و معلولان میان قانون متعهدان به خدمت و موجودیت دانشگاه فرهنگیان برقرار می‌کند، نظرشان مورد قبول ما نیست.

آمار بازدید: 776 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image