ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افزایش معلمان غیرمتخصص در مدارس انگلیس

افزایش معلمان غیرمتخصص در مدارس انگلیس

بیش از 400 هزار دانش‌آموز انگلیسی در مدارسی تحصیل می‌کنند که معلمان آن‌ها به لحاظ علمی صلاحیت کافی برای تدریس ندارند.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمار رسمی دولت انگلیس نشان می‌دهد 17 هزار و 100 نفر از آموزگارانی که در مدارس این کشور تدریس می‌کنند صلاحیت علمی لازم برای برعهده گرفته حرفه آموزگاری را ندارند. در واقع حضور این آموزگاران غیرمتخصص، موجب یادگیری ضعیف دانش‌آموزان، عدم پاسخگویی به نیازهای آن‌ها و عدم آمادگی آن‌ها برای آینده و موفقیت در مقاطع بالاتر آموزشی می‌شود.

آمار استخدام و فعالیت معلمان بی‌صلاحیت در مدارس دولتی نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است. این آمار در آموزشگاه‌ها و مدارس رایگان نیز افزایش 50 درصدی داشته است. در نوامبر سال 2012 آمار این معلمان در آموزشگاه‌ دانشکده‌های فنی و مدارس رایگان برابر با 5300 نفر بوده از آن زمان تاکنون به 7900 نفر افزایش یافته است.

به اعتقاد کارشناسان با توجه به افزایش آمار این معلمان در مدارس، تصمیمات اشتباه نخست وزیری انگلیس مبنی بر استخدام دائم معلمان بی‌صلاحیت، استانداردهای آموزشی برای هزاران کودک را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، در مقایسه با مدارس دولتی، وضعیت آموزشگاه‌ها و مدارس خصوصی در این کشور به مراتب بهتر است.

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image