ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون

فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون

اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در اواخر دی‌ماه


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی داوطلبانی که براساس سوابق تحصیلی ثبت‌نام کرده و پذیرش می‌شوند، در هفته آخر دی‌ماه 93 خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) آزمون 93 دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین فهرست اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی نظام 93، موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در همه آنها براساس سوابق تحصیلی است در اواخر دی‌ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد براساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها روی سایت قرار دارد، ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه و موسسه محل قبولی و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته محل در زمان مقرر برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار داوطلبانی که پذیرش در گزینش رشته‌های بدون آزمون ثبت‌نام کرده‌اند گفت: آمار داوطلبانی که برای گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) آزمون سراسری 93 برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند، 105 هزار و 588 نفر است.

توکلی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش عالی عالی غیرانتفاعی و غیردولتی اظهار کرد: تعداد این داوطلبان 40 هزار و 57 نفر است.

وی در پایان در مورد تعداد ثبت‌نام کنندگان دوره‌های کاردانی نظام جدید 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نیز گفت: تعداد این افراد 11 هزار و 446 هزار نفر است.

آمار بازدید: 1805 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
امین زین الدینی چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

خوب بود