ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دسترسی به منابع کمک آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش فراهم شد

دسترسی به منابع کمک آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش فراهم شد

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی ابتدایی و متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه‌ای برای عرضه کتاب‌های آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان و معلمان خبر داد و گفت: امکان خرید اینترنتی کتاب‌های آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محمود امانی با تاکید بر اهمیت نحوه حمایت از کتاب‌های مورد تایید وزارت آموزش و پرورش، افزود: مهمترین حمایت در این زمینه این است که این کتاب‌ها به دست مصرف کنندگان برسد و این نوع کتاب‌ها توفیقی در تولید و توزیع داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه اخیرا از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گام‌های خوبی برداشته شده است، اظهار داشت: در این راستا سازمان اخیرا اقدام به راه اندازی سامانه‌ای به نام "پخش مدرسه" کرده است و در این سیستم کلیه تولیدات مورد تایید سازمان وارد شده است.

امانی با تاکید بر اینکه با راه اندازی این سامانه امکان دسترسی به این نوع کتاب‌ها برای متقاضیان فراهم شده است، ادامه داد: اگر یک متقاضی اعم از مدرسه،‌ دانش آموز و یا یک معلم بخواهد خودش این فهرست را تهیه کند با زحمت زیادی مواجه خواهد شد و از سوی دیگر بسیاری از افراد حاضر هستند که هزینه‌های زیادی برای تامین منابع آموزشی مناسب پرداخت کنند ولی در انتخاب و دستیابی به این کتاب‌ها با مشکلاتی مواجه‌اند.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی ابتدایی و متوسطه نظری با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه این مشکل حل خواهد شد، خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند هم در خریدهای کلان و هم خرد و انفرادی از سامانه‌ پخش مدرسه استفاده کنند.

وی با اشاره به محتوای این سامانه اضافه کرد: در این سامانه هر کتابی اعم از کتاب دانش آموزی، والدین، تربیتی، ادبی و کلیه مقوله‌هایی که دبیرخانه سامان دهی جشنواره رشد به آن می‌پردازد و در روند بررسی‌ها مورد تایید قرار می‌گیرند به این سامانه وارد خواهند شد.

امانی با بیان اینکه این سامانه در حال حاضر در وب سایت انتشارات مدرسه در حال راه اندازی است، اظهار کرد: در این سامانه فروش اینترتی و حضوری پیش بینی شده است و افراد می‌توانند به فهرست کتاب‌ها و منابع آموزشی تایید شده دسترسی داشته باشند.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی ابتدایی و متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش همچنین ادامه داد: علاوه بر این سامانه، در انتشارات مدرسه غرفه‌ای برای دسترسی به کتاب‌های مورد تایید در جشنواره رشد ایجاد شده است و در آینده نزدیک که فروش اینترنتی این کتاب‌ها راه اندازی شوند متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت آن سفارش خود را وارد کنند.

به گفته وی، به این ترتیب امکان تهیه کلیه کتاب‌هایی که در دبیرخانه سامان‌دهی کتاب های آموزشی و تربیتی رشد مورد تایید قرار می‌گیرند و در کتابنامه‌های رشد معرفی می‌شوند، برای مدارس فراهم می‌شود.

آمار بازدید: 646 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image