ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان معلمان انگلیسی صاحب «کالج تدریس» می‌شوند

معلمان انگلیسی صاحب «کالج تدریس» می‌شوند

دولت انگلیس قصد دارد به منظور بهبود استانداردهای حرفه تدریس، کالج‌های تربیت معلم راه‌اندازی کند.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «نیکی مورگان» وزیر آموزش و «دیوید لاوز» وزیر مدارس انگلیس اعلام کردند: در طرح جدید، یک گروه حرفه‌ای و متخصص به آموزگاران این امکان را می‌دهند تا استانداردهای موردنظر خود را در اختیار اعضای این گروه قرار دهند و این گروه بتواند رهبری ارتقای مهارت‌ها و توانایی‌های حرفه‌ آموزش را در دست بگیرند. بنابر اعلام آنها، بسیاری از شاغلان در بخش تدریس سال‌هاست از نیاز جدی به یک کالج تربیت معلم خبر می‌دهند. این در حالیست که هنوز یک گروه متخصص در این زمینه وجود ندارد.

این دو وزیر در ادامه گفتند: در میان تمام مشاغل،‌ اینکه حرفه تدریس هنوز از نداشتن چنین سازمانی رنج می‌برد،‌ اتفاق نادری محسوب می‌شود. اما امروز حمایت خود را برای ایجاد یک کالج مستقل تربیت معلم اعلام می‌کنیم که این کالج می‌تواند حرفه آموزگاری را رو به جلو برده و اعتبار این حرفه را مانند مشاغلی نظیر پزشکی و حقوق بالا برد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، با این حال ایده شکل گیری یک گروه متخصص با استقبال محتاطانه بخش آموزش انگلیس مواجه شده و این بدین معناست که تبدیل حرفه تدریس به یک فعالیت حرفه‌ای بدون چالش نیست.

مورگان و لاوز در پایان افزودند: ارائه بهترین مدارس و شیوه آموزشی برای موفقیت طرح‌های اقتصادی بلند مدت دولت انگلیس بسیار حیاتی است و در این بین معلمان نقش بسیار مهمی دارند.

آمار بازدید: 741 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image