ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اخبار جدید از دانشگاه‌های استرالیا

اخبار جدید از دانشگاه‌های استرالیا

پیمانی به سود دانشگاه‌های استرالیا


انعقاد سند تجاری میان استرالیا و چین که در خلال اجلاس «گروه 20» محقق شد، مزایای بسیاری را برای صنعت آموزش استرالیا به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارشناسان، انعقاد سفر تجارت آزاد میان استرالیا و چین را برای پیشرفت صنعت آموزش استرالیا مفید ارزیابی می‌کنند چراکه پیمان تجارت آزاد (FTA) میان دو کشور برای استرالیا دسترسی ویژه‌ای به دانشگاه‌های چینی فراهم می‌کند. بدین ترتیب دانشگاه‌های استرالیا به منبع عظیمی از دانشجویان بین‌المللی که شهریه کامل می‌پردازند دسترسی خواهند داشت. این اتفاق در حالی می‌افتد که دانشگاه‌های استرالیا با قطع بودجه‌های دولتی و بازنگری در دریافت شهریه‌ها روبه‌رو هستند. FTA بدین معناست که دانشگاه‌های استرالیا می‌توانند مستقیما مدارک تحصیلی را در اختیار دانشجویان چین قرار دهند.

«لاری پیرسی» مدیر استراتژی و توسعه دانشگاه‌های استرالیا با بیان این مطلب افزود: این اقدام با استقبال جدی دانشگاه‌های وابسته به دانشجویان بین‌المللی روبه‌رو شده است که درآمد آنها وابسته به این دانشجویان است.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، صنعت آموزش عالی بین‌المللی استرالیا که 15 میلیارد دلار ارزش مالی دارد اکنون پیوند محکمی را با دانشگاه‌ها و محققان چینی منعقد کرده است.

بنابر اعلام «بلیندا رابینسون» دبیر اجرایی دانشگاه‌های استرالیا، از سال 2003 میلادی توافقات رسمی با دانشگاه‌های چین با 171 درصد افزایش به 1237 مورد در سال 2014 میلادی رسیده است. در همین حال «اندرو راب» وزیر بازرگانی استرالیا نیز در پاسخ به منتقدان گفت که پیمان تجارت آزاد میان چین و استرالیا این کشور را تحت تاثیر قدرت بزرگترین شریک تجاری‌اش قرار می‌دهد و مردم به زودی شاهد مزایای این معاهده خواهند بود.

آمار بازدید: 1042 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image