ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار با تغییر کتاب و معلم، مشکلات حل نمی‌شود

با تغییر کتاب و معلم، مشکلات حل نمی‌شود

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش که از قبل از انقلاب در کشور وجود داشته است، ویژگی‌های یک نهادمدرن را دارد، اظهار کرد: از این آموزش و پرورش تربیت دینی به صورت دقیق برنمی‌آید.


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، مهدی نوید ادهم در هشتمین هم‌اندیشی سالانه کمیته‌های ستادی و استانی همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، افزود: کارکرد اصلی این آموزش و پرورش آموزشی است و مجموعه‌ای از علم و دانش را به ذهن مخاطبان منتقل می‌کند اما آیا همه استعدادهای فطری دانش‌آموزان را شناسایی می‌کند؟

نوید ادهم در خصوص سند تحول بنیادین که به تصویب شورای عالی انقلاب وزارت آموزش و پرورش رسیده است، اظهار کرد: در این سند به مبانی نظری ریشه‌های تربیتی پرداخته شده و تغییری عمیق، ریشه‌ای، نظام‌مند، همه‌جانبه و آینده‌پژوهانه مبنی بر آیین اسلامی تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه تنها با تغییر کتاب و معلم، مشکلات حل نمی‌شود، تاکید کرد: باید با کمک حوزه علمیه و ارائه نظرات کارآمد اساس آموزش و پرورش را از کل زیر و رو کنیم و نظام آموزشی تبدیل به نهاد فرهنگی تربیتی شود.

نوید ادهم افزود: معاونان امور تربیتی باید میدان‌داری کنند و ستاد همکاری‌ها، سند تحول را در دستور کار قرار دهد تا راه‌حل و نظریات را ارائه دهد.

در ادامه این جلسه، ‌حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی عماد، معاون پژوهش‌های حوزه علمیه اظهار کرد: حوزه‌ علمیه در حال اجرای سند تحول بنیادین است و همکاری‌ها باید به گونه‌ای باشد تا حوزه بتواند در جای خود عمل کند و گام نخست در کار پژوهشی عرصه تعلیم و تربیت،‌ دستیابی به سندهای نیازسنجی پژوهشی است.

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image