ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد 94

آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد 94

فرداشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد 94/ ثبت نام 644 هزار نفر


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 گفت: مهلت ثبت نام ساعت 24 فردا چهارشنبه به پایان می رسد و این زمان دیگر تمدید نمی شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون 644 هزار و 665 نفر در آزمون کارشناسی ارشد 94 ثبت نام کرده اند و افراد تا فرداشب فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخي رشته‌هاي امتحاني دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 94 اصلاح شده است که نیاز است داوطلبان به آن توجه کنند. آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در اين رشته‌هاي امتحاني ثبت‌نام کرده و با توجه به اين تغييرات تمايل به اصلاح تقاضانامه ثبت‌نامي خود دارند، مي‌توانند تا تاريخ 28 آبان ماه با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند.

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه علوم انساني

رشته "فلسفه علوم اجتماعي" به عنوان رشته جديد با ضرايب دروس اعلام شده به مجموعه علوم اجتماعي (كد 1108)، رشته "كلام اماميه" به عنوان رشته جديد در مجموعه الهيات و معارف اسلامي (3) «كد 1113»، رشته "حقوق نفت و گاز" به عنوان رشته جديد در مجموعه حقوق (كد 1126) و رشته "مطالعات جهان (بين الملل) - مطالعات آفريقا" به عنوان رشته جديد در مجموعه مطالعات جهان (كد 1131) اضافه شده است.

عنوان گرايش "تحقيق در ارتباطات اجتماعي" از رشته "مطالعات فرهنگي و رسانه" از مجموعه علوم ارتباطات اجتماعي (كد 1138) حذف مي شود.

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه علوم پايه

رشته "زيست فناوري با گرايش صنعت و محيط زيست" به عنوان رشته جديد در مجموعه زيست شناسي (كد 1206) اضافه شده است. عنوان رشته " محاسبات نرم – ساختارهاي جبر منطقي" به "محاسبات نرم" با گرايش "ساختارهاي جبر منطقي" اصلاح مي‌ شود.

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه فني و مهندسي

جدول عنوان رشته و مواد امتحاني مجموعه مهندسي فناوري اطلاعات (كد 1276) و جدول عنوان رشته و مواد امتحاني مجموعه مهندسي كامپيوتر (كد 1277) اصلاح شده است.

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه هنر

رشته "تاريخ هنر جهان اسلام" به عنوان رشته جديد در مجموعه هنرهاي پژوهشي و صنايع دستي (كد 1359) اضافه شده است.
-------------------------------------------------------


فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد / آخرین تغییرات اعمال شده در دفترچه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت نام آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 94 در روز چهارشنبه (28 آبان ماه) خبر داد و تاکید کرد: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت 24 فردا (چهارشنبه) 28 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در این مدت پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط خصوصا اطلاعیه 26 آبان ماه که روی سایت سازمان سنجش قراردارد، در صورت واجد شرایط شدن به سایت سازمان سنجش به نشان www.sanjesh.org مراجعه کرده ونسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (بیست و هفتم آبان ماه) تعداد 644 هزار و 665 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی در پایان در مورد برخی از تغییرات اعلام شده در دفترچه راهنمای این آزمون توضیح داد: براساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و دفتر برنامه‌ریزی وزارت علوم در تعداد محدودی از رشته‌ها گرایش‌ها، عناوین دروس امتحانی و ضرایب مربوط تغییراتی ایجاد شده است و طی اطلاعیه‌ای از ساعت 18 دیروز (دوشنبه 26 آبان ماه) روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و لازم است داوطلبان حتما از مفاد آن اطلاع یافته و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود حداکثر تا ساعت 24 فردا اقدام کنند.

آمار بازدید: 2136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image