ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش وجود بیش از 80 هزار عنوان پایان نامه در کتابخانه واحد علوم و تحقیقات

وجود بیش از 80 هزار عنوان پایان نامه در کتابخانه واحد علوم و تحقیقات

مدیر کتابخانه و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کتابخانه و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات مرجعی برای پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مهندس عرفان لطفی مدیر مرکز اسناد علمی و کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات گفت : با توجه به امکانات مناسب و دید کلانی که نسبت به کتابخانه این واحد وجود دارد در آینده ای نزدیک این کتابخانه همانند مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، به مرجع کاملی از پایان نامه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل خواهد شد و بر همین اساس تا کنون بالغ بر 80 هزار عنوان پایان نامه در این کتابخانه جمع آوری شده است.

لطفی با بیان اینکه این مجموعه دارای سه بخش اصلی خدمات فنی و کتابخانه دیجیتال، خدمات کتابداری و بخش مدیریت است، گفت: امور مربوط به نیاز سنجی، تهیه و سفارش منابع شامل کتابها بصورت الکترونیکی و چاپی و نشریاتی که بیشترین استفاده را برای گروه های آموزشی دانشکده های واحد دارند و نیز خدمات دهی به مراجعه کنندگان و ... در این سه بخش اصلی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات در کتابخانه و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات بصورت مکانیزه است. تمامی امور کتابداری از قبیل جستجوی منابع، امانت و غیره براساس نرم افزارهای مکانیزه کتابداری صورت می گیرد، از آنجمله می توان به بارکدگذاری به هر یک از کتاب ها و منابع موجود در این کتابخانه اشاره کرد.

مهندس لطفی با بیان اینکه درحال حاضر تعداد 32 هزار و 116 عنوان کتاب فارسی و 36هزار و627 عنوان کتاب غیر فارسی در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات موجود است، تصریح کرد: در مجموع در کتابخانه های واحد علوم و تحقیقات تعداد 118 هزار و 854 جلد کتاب فارسی و 99هزار و 625 جلد کتاب تخصصی لاتین وجود دارد.

وی به فعالیت کتابخانه های اقماری در دانشکده های این واحد اشاره کرد و ادامه داد: براساس برنامه پیش بینی شده برای تجمیع کتابخانه های واحد علوم و تحقیقات در کتابخانه مرکزی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و در نهایت کلیه کتابخانه های دانشکده‌ ها به ساختمان مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی منتقل خواهند شد .

وی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر 80 هزار عنوان پایان نامه در کتابخانه و مرکز اسناد علمی در ساختمان دکتر حبیبی موجود است که 27 هزار و 166عنوان در مقطع کارشناسی ارشد، 6664 عنوان درمقطع دکتری متعلق به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات و 42 هزار و 665 عنوان در مقطع کارشناسی ارشد و 4023 عنوان در مقطع دکتری و ارشد از سایر واحد های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد است.

آمار بازدید: 930 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image