ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید ۹۳

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید ۹۳

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید ۹۳ موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی از فردا


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید ۹۳ موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از فردا دوشنبه 19 آبان ماه آغاز می‌شود و تا شنبه 24 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. ثبت نام از فردا دوشنبه 19 آبان ماه آغاز می‌شود و تا شنبه 24 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته این پذیرش از فردا دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و تمام متقاضیان می‌توانند در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است در محدوده زمانی اعلام شده و پرداخت 106 هزار ریال وجه ثبت نام به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه بانکی شتاب، کارت اعتباری را دریافت کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: هر داوطلب می‌تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کدرشته‌های تحصیلی اعلام شده انتخاب و به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج کند.

آمار بازدید: 1059 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image