ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور راه‌اندازی 15 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور شاهرود

راه‌اندازی 15 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور شاهرود

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود از راه‌اندازی 15 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور شاهرود به منظور توسعه فعالیت‌‌های علمی و دانشجویی خبر داد


علی شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی و تجاری‌سازی دانش دارند.

وی افزود: هدف از تشکیل انجمن‌های علمی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها، افزایش مشارکت و رقابت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، تعمیق دانش و بینش علمی با بهره‌گیری از توان اعضای هیئت علمی و حمایت از فعالیت‌های علمی دانشجویی است.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود، حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه‌ها، تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و ایجاد انگیزه در دانشجویان برای انجام فعالیت‌های جمعی و کارگروهی از دیگر اهداف راه‌اندازی این انجمن‌ها است.

شاهینی گفت: دانشگاه پیام نور شاهرود در راستای تحقق اهداف انجمن‌های علمی و تاثیرگذاری آن در بالا بردن سطح کمی و کیفی مسائل آموزشی و پژوهش حمایت‌های لازم را از انجمن‌های علمی به عمل آورده؛ به طوری که هم‌اکنون 15 انجمن علمی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: انجمن‌های علمی این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته، فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، کارگاه‌های علمی، بازدید‌های علمی و فرهنگی انجام دادند و نمایشگاه‌های متفاوتی را در دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار کردند.

آمار بازدید: 686 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image