ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد/ اختصاص وام یک میلیون تومانی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان، گفت: قرعه کشی دهمین مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عالیات انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زارع در این باره، گفت: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از جمله نجف و کربلا از 8 آبان ماه آغاز می شود و به همین منظور قرعه کشی دهمین مرحله اعزام انجام شد.

وی ادامه داد: برگزیدگان قرعه کشی عتبات عالیات (اعم از اصلی یا ذخیره) یک هفته فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره از اعزام به عتبات عالیات تعداد 5 هزار و 400 نفر از دانشجویان عزیمت می کنند، گفت: هزينه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران 900 هزار تومان و هوایی یک میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است.

زارع در خصوص اختصاص وام عتبات به زائرین، اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه با بانك‌ تجارت براي دانشجويان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده که به زائر اصلی و همسرش تعلق می گیرد اما هنوز دستورالعمل پرداخت وام به شعب بانک تجارت ابلاغ نشده که با هماهنگی های صورت گرفته به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.

به گفته وي، در این دوره 5400 نفر از دانشگاهیان کشور اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها می توانند به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

اعزام به عتبات تداخلی در ثبت نام و اعزام به عمره ایجاد نمی کند و متقاضیان می توانند در عتبات و هم در عمره ثبت نام کنند.

زائرین 7 شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی می روند.
-----------------------------------------



نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات(نجف،کربلا) از 8 آبان ماه خبر داد و گفت: قرعه کشی دهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات طی روزهای 27 و 28 مهرماه انجام شده و نتایج آن از چهارشنبه 30 مهر ماه در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد زارع ، تصریح کرد:برگزیدگان قرعه کشی عتبات عالیات (اعم از اصلی یا ذخیره) یک هفته فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد:اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از هشتم آبان ماه آغاز و تا 10 دی ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت 5400 نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران 900هزار تومان و هوایی یک میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است.

زارع در خصوص اختصاص وام عتبات به زائرین گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بانک‌ تجارت برای دانشجویان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که به زائر اصلی و همسرش تعلق می گیرد؛اما هنوز دستورالعمل پرداخت وام به شعب بانک تجارت ابلاغ نشده است که با هماهنگی های صورت گرفته به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی در این دوره 5400 نفر از دانشگاهیان کشور اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها می توانند به عتبات عالیات اعزام شوند.

اعزام به عتبات تداخلی در ثبت نام و اعزام به عمره ایجاد نمی کند و متقاضیان می توانند در عتبات و هم در عمره ثبت نام کنند.

زائرین هفت شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و دراین مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی خواهند پرداخت.

آمار بازدید: 439 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image