ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری تا فردا شب


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اطلاعیه‌های مورخه 20 و 27 مهرماه سازمان سنجش در مورد ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی، داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 93 ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند تا ساعت 24 فردا (اول آبان‌ماه) مهلت دارند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به انتخاب کد رشته اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان این آزمون گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 30 مهرماه 12 هزار و 688 داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند و لازم به ذکر است ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 580 نفر است.

وی در ادامه از اتمام مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گفت: براساس زمان اعلام شده مهلت انتخاب رشته براساس اطلاعیه ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 شب گذشته پایان پذیرفت.

مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 24 هزار و 800 نفر است، اظهار کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده 63 هزار و 91 داوطلب برای این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند و آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 469 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image