ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد اخبار جدید کنکور کارشناسی ارشد 93

اخبار جدید کنکور کارشناسی ارشد 93

ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93 یکشنبه اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند اعلام ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون ورودي كارشناسي ارشد سال 1393 از یکشنبه 20 مهرماه آغاز می شود.دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفيت‌ های جدید برای پذيرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسي ارشد سال 93 از روز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان از 20 تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

وی افزود: در کنار ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد، تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد سال 1393 نیز اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

وی اضافه کرد: ظرفيت جديد برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي و همچنين تكميل ظرفيت براي برخي از كدرشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون مذكور در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش درج خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند مي‌توانند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون فوق و همچنين مندرجات اطلاعيه مذكور از تاريخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

---------------------------------------------------------

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۲۰ مهر اعلام می‌شود
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ظرفیت‌های جدید برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ در روز یکشنبه بیستم مهرماه خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام ظرفیت‌های جدید برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 از روز یکشنبه 20 مهرماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 21 مهرماه 93 نیز منتشر می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 ثبت‌نام و در آزمون شرکت کردند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون مذکور و مندرجات اطلاعیه‌ای که در رابطه با اعلام ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون از روز یکشنبه 20 مهرماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، از 20 مهرماه 93 تا روز 27 مهرماه 93 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آمار بازدید: 733 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image