ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش ۵۰ درصدی حق‌التدریس اساتید واحد علوم و تحقیقات

افزایش ۵۰ درصدی حق‌التدریس اساتید واحد علوم و تحقیقات

رئیس واحد علوم و تحقیقات با اشاره به افزایش حق‌التدریس‌ اساتید این واحد تا ۵۰ درصد با نظارت بر کیفیت برگزاری کلاس‌ها، گفت: بهره‌گیری از اساتید خارجی برای تدریس و راهنمایی تزها در دستور کار واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات، در جمع روسای دانشکده‌ها، اساتید و مدیران گروه که در جوار مقبره دو شهید گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تأکیدی بر روشن‌تر شدن مسیر زندگی و اهداف متعالی کشور است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر توجه به موضوع پژوهش در چارچوب افق کوتاه مدت کشور گفت: اختصاص 4 درصد از تولید ناخالص ملی به فعالیت‌های تحقیقاتی و فراهم کردن امکانات لازم به منظور توسعه اقدامات پژوهشی ایران را در زمره کشورهای مقتدر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید با انسجام و هم‌افزایی در تحقق سیاست‌های کلی کشور سهیم باشند، افزود: واحد علوم و تحقیقات درصدد تکمیل فعالیت‌های علمی و پژوهشی و بهبود سطح امکانات آموزشی برای برداشتن گامی دیگر در مسیر پیشرفت کشور و برآورده ساختن انتظارات از این واحد در سطح منطقه است.

عباسپور به پویایی این واحد دانشگاهی در تابستان سال جاری با انجام فعالیت‌های اجرایی، فضاسازی، رفع کمبودها و تجهیز امکانات اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری مطلوب از ساختمان‌های ابن‌سینا، مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی، مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) و مسجد امام علی(ع) از جمله اقدامات این واحد دانشگاهی در راستای ارتقای خدمات‌دهی به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران کشور است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات از پیگیری مسائل مربوط به وضعیت معیشتی کارمندان به ویژه مسکن خبر داد و گفت: مدیریت واحد در نظر دارد در چارچوب اختیارات خود، حداکثر امتیازات را برای رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان و اساتید همچون پرداخت دستمزد، لحاظ کند.

وی از افزایش حق‌التدریس ها تا 50درصد با نظارت بر کیفیت برگزاری کلاس‌ها خبر داد و بیان کرد: بهره گیری از اساتید خارجی برای تدریس و راهنمایی تزها در دستور کار واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

عباسپور بهره‌برداری از امکانات به بهترین نحو را علی رغم محدودیت های موجود، موجب افتخار کشور دانست و اظهار داشت: از اساتید انتظار می‌رود بیش از پیش نسبت به کیفیت علمی رساله‌ها و تزهای دانشجویان حساسیت داشته باشند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات بر اهمیت فعالیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا، در آینده نزدیک، بلوک یک آموزشی و چند آزمایشگاه جدید در این واحد به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت بالای علمی و آموزشی این واحد برای جذب دانشجو در مقطع مختلف گفت: گسترش فعالیت‌های اقتصادی، متنوع سازی درآمدها و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در کنار تعریف تزهای درآمدزا با استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان، از برنامه های در دست اقدام واحد علوم و تحقیقات است.

آمار بازدید: 571 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image