ارتباط مستقیم با 30596 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع وجوه مردمی جشن عاطفه‌ها از طریق آموزش و پرورش

توزیع وجوه مردمی جشن عاطفه‌ها از طریق آموزش و پرورش

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه وجوه جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها توسط خود آموزش و پرورش در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، گفت: دانش‌آموزان نیازمند را در مدارس شناسایی کرده‌ایم اما اعلام اسامی و مشخصات آنها به جهت حفظ و اعتبار دانش‌آموزان امکان‌پذیر نیست.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحمیدرضا کفاش در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در دبیرستان دخترانه خواجه‌عبدالله انصاری تهران با بیان اینکه براساس توافق میان کمیته امداد و آموزش و پرورش مجموعه وجوهی که از جشن عاطفه‌ها در هر آموزشگاه جمع‌آوری می‌شود، صورت جلسه شده و در اختیار همان آموزشگاه قرار می‌گیرد افزود: این مبالغ توسط شورای مدرسه برای دانش‌آموزان نیازمند به شیوه آبرومند در طول سال مصرف می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های سال گذشته نسبت به سال قبل از آن صددرصد رشد داشته است، گفت: بیش از 14 میلیارد تومان قطره‌قطره‌های عاطفه دانش‌آموزان در سال گذشته جمع‌آوری شده بود.

کفاش در پاسخ به پرسشی درباره دانش‌آموزان نیازمند در سطح کشور گفت: دانش‌آموزان نیازمند را شناسایی کردیم اما اولا از آنجا که اعداد و رقم‌ها سنگین است و دوم آنکه آبرو و اعتبار دانش‌آموزان ما بیش از حد معمول ارزش دارد، اعلام اسامی و مشخصات و آمار آنها به هیچ وجه امکانپذیر نیست چون اهدای کمک‌ها کاملا باید با حفظ حیثیت آنها همراه و کمک دانش‌آموزان با عاطفه تقدیم شود.

وی افزود: مدیر و شورای مدرسه وضعیت بچه‌ها را از پرسش‌نامه‌ها، مصاحبه‌ها و شناسایی خانواده‌ها در می‌آورند و در واقع می‌توان گفت دانش‌آموزان نیازمند هر مدرسه شناسایی شده‌اند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش جشن عاطفه‌ها را یک حرکت فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: علاوه بر برگزاری جشن عاطفه‌ها سازمان دانش‌آموزی نیز تشکلی را تحت عنوان امدادیاران در مدرسه‌ها دارد تا دانش‌آموزانی که تمایل دارند در این امور خیر حضور یابند، را ساماندهی کرده و براین اساس جمع‌آوری کمک‌ها در طول سال نیز ادامه دارد.

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image