ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اخبار جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اخبار جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آغاز پذیرش رشته محل‌های جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به معاونت سنجش و پذیرش گفت: پذیرش در رشته محل های جدید مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد از ظهر امروز سه شنبه 15 مهرماه آغاز و تا روز شنبه مورخ 19/7/93 ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علوی فاضل افزود:‌ داوطلبانی که در آزمون های سال 93 شرکت کرده اند در این مرحله می توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در خصوص شرکت مجدد در پذیرش رشته محل های جدید کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گفت: پذیرفته شدگان مراحل قبلی، قبولی آنها حفظ می شود و شرکت در پذیرش در رشته محل های جدید باعث حذف قبولی آنها در مرحله قبل نخواهد شد.

لذا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان می توانند، برحسب علاقه یکی را انتخاب کرده و جهت ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند.

معاون سنجش و پذیرش در ادامه گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد در نظر داشته باشند که فقط در رشته های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند؛ بنابراین امکان ثبت انتخاب رشته از سایر مجموعه های امتحانی در سامانه را نخواهند داشت. به عنوان مثال شرکت کنندگان مجموعه حسابداری و مدیریت مالی می توانند گرایش های مدیریت مالی، حسابداری و حسابرسی را انتخاب کنند. وی در پایان گفت: فقط داوطلبان دکتری که در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.












حمایت 25 تشکل دانشجویی از توسعه کمی و کیفی مقاطع تحصیلات تکمیلی

25 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از توسعه کمی و کیفی مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.

به گزارش سرویس صنفی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است: چندی است که از اعلام خبر توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی و یا به بیان دیگر؛ افزایش ظرفیت جذب دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی می گذرد. خبری که دل بسیاری از مردم ایران به خصوص جوانان را شاد کرد؛ هرچند عده اندکی نیز بودند که بعد از شنیدن این خبر دلواپس شدند- همانهایی که از خوشحالی، علم اندوزی و تحصیل، دانستن، و بالا رفتن سطح آگاهی مردم هراس دارند و می دانند که هر چه سطح علم و آگاهی نزد مردم بالاتر رود و نقش پررنگ تری بیابد، جایگاه آنان در جامعه کمرنگ تر می شود- به همین دلیل بود که از آغاز اعلام خبر، شروع به بدگویی، نقد مغرضانه و یورش غیر منطقی به آن کردند و تلاش نمودند از یک عمل کاملاً علمی، قانونی و هدفمند و به نفع و صلاح کشور، عملی تجاری، غیرقانونی، بی هدف و به ضرر مصالح کشور و تنها به نفع عده ای خاص بسازند؛ غافل از آنکه مردم ایران، علی الخصوص دانشجویان مدت هاست که دیگر فریب اینگونه اقدامات را نمی‌خورند.

دربخشی ازاین بیانیه آمده است: طبق محاسبات کارشناسان، این افزایش ظرفیت به نگهداری میلیون ها دلار ارز در داخل کشور و مهم تر از آن جلوگیری از خروج هزاران نفر از سرمایه های علمی ایران از کشور می شود، حال قضاوت اینکه دلواپسان از ماندن میلیون ها دلار ارز در اقتصاد ایران بیشتر می هراسند، یا از ماندن مغزهای متفکر در کشور را به ذهن هوشیار و چشمان تیزبین مردم عزیزمان می سپاریم.

البته ما فعالین دانشجویی هم مانند مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی منتظر این حملات بودیم، چرا که می دانستیم با روند رو به رشد دانشگاه و محبوبیت روزافزون مدیران ارشد و بنیانگذار اصلی آن نزد قشر دانشجو و باز شدن محیط و توانایی اعلام نظرات مختلف در دانشگاه، خون جماعتی که خود را دلواپس می نامند و جز نظر خود، نظر دیگری را برنمی تابند و جز منافع خود، دلواپسِ منافع کشور نمی شوند، به جوش می آید و دوباره با بی اخلاقی تمام و بدون در نظر گرفتن مصالح کشور، شروع به تخریب و تبلیغات سوء می کنند و تمام توان خود را جهت جلوگیری از رشد دانشگاه و دانشجو، و باز شدن محیط دانشگاه به کار می گیرند.

دراینجا واجب است که دوباره از این جماعتِ دلواپس بپرسیم :

1. چرا با منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش تولید علم- که توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها، مبنای تحقق آن است- مقابله می کنید؟

2. با این رویکرد ها، چگونه کشور عزیزمان- مطابق با سند چشم انداز توسعه- در آینده ای بسیار نزدیک به عنوان قطب علمی منطقه بدل خواهد شد؟

3. آیا گمان نمی کنید که با این رویکرد، به جای پرداختن به توسعه دانشگاه های ایرانی، دانشگاه های درجه سوم و چهارم کشورهای همسایه را آباد خواهید کرد؟

4. آیا آن زمان که دانشگاه های ... کشور بدون فضا، امکانات و تجهیزات لازم و - مهم تر از همه- اعضاء هیأت علمی مناسب و منحصراً با قصد زمین زدنِ درخت تنومند دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز جذب دانشجو- بسیار بیشتر از ظرفیت خود- را اخذ می‌کردند، هم این چنین نگران می شدید؟

در آخر خطاب به مدیران و مسئولین دانشگاه عرضه می داریم تا زمانی که - مانند حال- در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رشد و پویایی دانشگاه و به نفع دانشجویان قدم بر می دارید، مورد حمایت ما دانشجویان هستید و ما دوشادوش شما در مقابل حملات غیرمنصفانه ی دلواپسین، بدخواهان و سربازان گمنام آمریکا خواهیم ایستاد.

اسامی تشکل ها

جامعه اسلامی دانشجویان واحد ارومیه

انجمن اسلامی دانشجویان واحد ورامین

انجمن اسلامی دانشجویی واحد ارومیه

تشکل اسلامی سیاسی انصار المهدی (عج) واحد بابل

کانون اسلامی دانشجویان (خواهران)واحد خلخال

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان متحد واحد کازرون

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان واحد آمل

تشکل گفتمان انقلاب اسلامی واحد تنکابن

تشکل اسلامی سیاسی پویا واحد چالوس

انجمن اسلامی دانشجویان واحد مراغه

تشکل اسلامی سیاسی ریحانه واحد تنکابن

تشکل اسلامی سیاسی نهال واحد چالوس

تشکل اسلامی سیاسی دانشجویی اندیشه های جوان واحد داراب

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد قزوین

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه واحد بوشهر

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اراک

انجمن اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد واحد جلفا

انجمن اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد واحد تربت حیدریه

تشکل اسلامی سیاسی زاگرس واحد ارسنجان

کانون اندیشه سازان جوان واحد نوراباد ممسنی

انجمن اسلامی سیاسی دانشجویان پیرو خط امام(ره) واحدیاسوج

جمعیت اسلامی کرمان بردسیر

تشکل اسلامی سیاسی موعود دانشگاه آزاد واحد فیروزآباد فارس

تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا (س) واحد دزفول

تشکل دانشجویی آفتاب واحدعلوم و تحقیقات فارس

آمار بازدید: 2027 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image