ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات از ایجاد چهار رشته - گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده‌های فنی و مهندسی و برق و کامپیوتر این واحد خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، امیرمسعود رحمانی رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات گفت: در عصر جدید با توجه به سرعت پیشرفت در علم و فناوری که موجب پیدایش تخصص‌های جدید شده است، آموزش نیروهای متخصص در زمینه‌های تخصصی جدید و مورد نیاز کشور ضرورت دارد.

وی افزود: مقطع کارشناسی ارشد گرایش‌های مهندسی برق قدرت - سیستم‌های قدرت و مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیکی در دانشکده برق و کامپیوتر واحد علوم و تحقیقات از امسال راه اندازی شده و دانشجو می‌پذیرد.

رحمانی تصریح کرد: رشته‌های جدید مهندسی صنایع - گرایش صنایع و مهندسی نساجی - گرایش ساختار های نانولیفی در دانشکده فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید در این دانشکده راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد رشته‌ها و گرایش‌های جدید نخستین اقدام تأمین عضو هیأت علمی آن است، افزود: در راستای ایجاد این رشته‌ها و به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی، در صدد جذب عضو هیأت علمی نخبه و متخصص مورد نیاز این رشته - گرایش‌ها هستیم.

رحمانی با بیان اینکه دانشجویان برای تحصیل دانشگاه‌هایی را انتخاب می‌کنند که دارای جذابیت بخصوص از بعد علمی، امکانات و تجهیزات باشد، افزود: تجهیز کردن آزمایشگاه‌ها، جذب اعضای هیأت علمی نخبه و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد رشته‌ها و گرایش‌های بین رشته‌ای در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله برنامه‌های دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات است.

وی با ذکر اینکه کمی و کیفی سازی در دانشگاه آزاد اسلامی باید همزمان با هم صورت گیرد، ادامه داد: دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات علاوه بر رشد کمی از رشد کیفی مطلوبی نیز برخوردار است.

وی افزود: در راستای انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، کانون‌های دانشجویی سبک زندگی، کانون گردشگری، کانون قرآن و عترت و هیات‌های مذهبی دانشجویی، کارکنان و استادان نیز در دانشکده فنی و مهندسی فعال شده است.

آمار بازدید: 400 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image