ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد امضای تفاهم‌نامه همکاری های علمی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با شرکت نوسازی عباس آباد

امضای تفاهم‌نامه همکاری های علمی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با شرکت نوسازی عباس آباد

تفاهم‌نامه همکاری واحد علوم و تحقیقات با شرکت نوسازی عباس آباد با هدف مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمات و تخصص های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی متقابل و توانایی های بالقوه و بالفعل در امر توسعه و اهداف سازمانی برای مدت 10سال امضاء شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، براساس این تفاهم نامه، این واحد به اتخاذ سیاست ها و تدابیر لازم جهت بکارگیری ظرفیت های دانشگاه و مراکز پژوهشی مرتبط با آن برای پاسخ گویی به نیازمندی ها و مطالبات علمی، آموزشی و پروژه های اجرایی موردنیاز شرکت نوسازی عباس آباد ، استفاده از امکانات تجهیزات آزمایشگاهی و اندازه گیری آموزشی و پژوهشی دانشگاه و هدایت برخی از پروژه ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری در ارتباط با نیازهای شرکت، برگزاری سمینارها ، کارگاه ها و دوره های آموزشی کوتاه مدت موردنیاز متعهد می شود.

همچنین براساس این تفاهم نامه، شرکت نوسازی عباس آباد نیز حمایت های لازم را در جهت بکارگیری ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه برای نیاز های شرکت اعمال خواهد نمود.

دکتر مجید عباسپور مشاور ریاست دانشگاه و رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت نوسازی عباس آباد ، با اشاره به اهمیت و گستردگی فعالیتهای این شرکت و موقعیت جغرافیایی ویژه آن در بافت تهران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در این مجموعه، شرایط مطلوبی برای همکاری های دو جانبه میان شرکت نوسازی عباس آباد و واحد علوم و تحقیقات باهدف پیاده سازی طرح ها با تکنولوژی نوین در حوزه های انرژی، محیط زیست و نیز سایر زمینه های علمی و فرهنگی فراهم شده است.

رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات، یکی از نیاز های فعلی کشور را پرداختن به بحث آب، انرژی و محیط زیست دانست و ادامه داد: با توجه به بروز بحران انرژی در جهان، گسترش بهره برداری از انرژی های پاک و تجدید پذیر در کشور از طریق وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی ذیربط شایسته پیگیری می باشد.

رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات، تصریح کرد: فرهنگ سازی برای به کار گیری روش های نوین تولید انرژی های تجدید پذیر و صرفه جویی در انرژی و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در دستور کار مدیریت کلان واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

دکتر اردشیرنوریان، مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد نیز انعقاد این تفاهم نامه را اقدامی ماندگار دانست و گفت: بهره گیری از ظرفیت های علمی و تخصصی و دعوت از متخصصان و نخبگان کشور برای فعالیت و ایجاد ارتباط منطقی میان دانشگاه و صنعت در جهت توسعه پایداردر دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

وی با اشاره به سابقه طولانی مجموعه 560 هکتاری عباس آباد، تبدیل این مجموعه به نماد تجلی تمدن ایرانی - اسلامی را از اهداف شهرداری تهران دانست .

دکتر نوریان با بیان اینکه توسعه مجموعه عباس آباد در راستای اهداف سند توسعه ملی ایران و تبدیل شدن آن به قدرت برتر منطقه است، گفت: ظهور مفاهیم کلیدی در ادبیات سیاسی و اجتماعی معاصر موجب نیل به توسعه پایدار و تحقق شعار "ما میتوانیم" است.

وی گفت: شهرداری تهران درنظر دارد اراضی عباس آباد را مطابق سند راهبردی ویژه آن، به منطقه نمونه علمی، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور تبدیل نماید.

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image