ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده بهداشت در البرز احداث می‌شود

دانشکده بهداشت در البرز احداث می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: توسعه حوزه بهداشت و درمان استان مستلزم عزم جهادی مسوولین است.


حمید درفشی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان البرز به هیچ وجه با جمعیت سه میلیونی آن تناسب ندارد.

وی افزود: بسیاری از بیماران البرزی برای سپری کردن مراحل درمانی ناچار به سفر به تهران و مراجعه به بیمارستان‌های این استان هستند که از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردارند.

درفشی خاطرنشان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان بخش دولتی به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد بنابراین بخش خصوصی و خیرین نیز باید وارد میدان شوند.

وی ادامه داد:بخش دولتی باید با مدیریت هزینه و منابع در مرحله نخست نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان اقدام و سپس پروژه‌های جدید را کلنگ‌زنی نماید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آغاز روند احداث دانشکده بهداشت استان البرز اشاره کرد و گفت: برنده مناقصه اجرای این طرح مشخص شده و به زودی روند احداث این دانشکده در فضایی به وسعت شش هزار متر آغاز می‌شود.

این مسئول در ادامه افزود: اگر بودجه و امکانات احداث این دانشکده به‌موقع تامین شود و پیمانکاران به وعده‌های خود در خصوص زمان‌بندی احداث عمل کنند، پیش بینی می‌شود این دانشکده تا اواخر نیمه نخست سال 94 به بهره‌برداری برسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افتتاح آزمایشگاه جامع تحقیقات غذایی و دارویی اشاره کرد و گفت: با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های تولید دارو و مواد غذایی دراستان البرز این آزمایشگاه ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان گفت: بدون شک راه‌اندازی این آزمایشگاه نقش بسزایی در تأمین امنیت غذایی البرزی‌ها خواهد داشت.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image