ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجو شدن، مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند

دانشجو شدن، مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها، تاکید کرد: دانشجو شدن مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند چراکه راه خطیری پیش روی دانشجویان است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ابراهیمی که صبح امروز در همایش معنوی میثاق مهر در حرم مطهر رضوی حضور یافته بود، در ادامه خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شما قدم به مکانی بزرگ و مقدسی گذاشتید؛ باید توجه داشت دانشگاه محلی مقدس است اما این تقدس در مشهد دوچندان خواهد بود.

وی ادامه داد: همجواری ما با مرقد مطهر امام رضا(ع) مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد و هنگامی که شما با مدرک تحصیلی خود از این شهر می‌روید، انتظار این است که نماد و معرفی از این شهر باشید.

ابراهیمی تاکید کرد: در این روز باید پیمان ببندیم که همجواران خوبی برای امام رضا(ع) خواهیم بود و بتوانیم برای ابلاغ پیام این بزرگان رسالت خود را به انجام رسانیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشجو باید اعتماد به خدا و خدمت به خلق را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد گفت: تجمع ما در این مکان مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد چراکه راه خطیری پیش روی دانشجو و دانشگاهیان است.

وی با اشاره به پذیرفته شدگان در دانشگاه علوم پزشکی، به تشریح تفاوت‌های این دانشجویان با سایر پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها پرداخت و افزود: دانشجویان علوم پزشکی علاوه بر مسئولیت در حوزه آموزش و پژوهش، بار سنگین درمان بیماران و تولی سلامت جامعه را نیز بر عهده دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: به همین منظور انتظار می‌رود دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی به نکات اخلاقی که همان اعتماد به خدا و خدمت به خلق خدا است، توجه بیشتری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این دانشجویان باید همیشه رسالت خود را مدنظر داشته باشند تا بیماران وجهه الهی را در دستان آن‌ها ببینند.

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image