ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشجویان خود را به اخلاق حرفه‌ای آراسته کنند

دانشجویان خود را به اخلاق حرفه‌ای آراسته کنند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای مقدم بر آموزش است، گفت: ‌دانشجویان تلاش کنند پیش از فراگیری علم خود را به اخلاق حرفه‌ای و پزشکی آراسته کنند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا منطقه خراسان، دکتر محمدرضا دارابی در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان در تالار رازی دانشکده بهداشت با اشاره به اینکه تفاوت حرفه پزشکی با دیگر مشاغل، ارتباط با سلامتی افراد و تلاش برای ارتقای و بهبود سلامت جامعه است، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه باید شرایط را برای دانشجویان به گونه‌ای فراهم کنند که افرادی که از دانشگاه دانش آموخته می‌شوند در راستای اخلاق‌مداری و در جهت خدمت به مردم حرکت کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاه محل جویش و پویش است و دانشجو باید خود را به مباحث علمی، تربیتی، اخلاقی و فرهنگی آراسته کند تا بتواند در آینده به مردم جامعه در تمامی عرصه‌ها خدمات رسانی داشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری 822 دانشجو در دانشکده‌های مشهد و دانشکده‌های اقماری زیر پوشش، پذیرفته شده‌اند اظهار کرد: امسال نسبت پذیرش دختران به پسران 1.3 به 1 است که نسبت به سال گذشته کاهش مناسبی داشته است.

دارابی خاطرنشان کرد: دانشجویان امروز، هدایت علمی و مدیریتی فردا این دانشگاه را برعهده خواهند داشت و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای برنامه‌ریزی در کسب مدارج عالی و تحصیلات تکمیلی استفاده کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: ‌باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که دانشجویان علاوه بر مباحث آموزشی بتوانند در برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی نیز وارد شوند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image