ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی کاهش ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی سجاد

کاهش ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی سجاد

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی سجاد با اشاره به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال حدود 1200 دانشجو جدید در دانشگاه پذیرش شدند.


علی حائریان اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در ادامه بیان کرد: در مقطع کارشناسی، ظرفیت‌های دانشگاه برای هر رشته حدود 60 نفر بود که تقریبا تمام این ظرفیت‌ها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: این وضعیت در مقطع کارشناسی ارشد نیز وجود داشته که تمام ظرفیت‌ها پر شده است؛ متاسفانه پذیرش ما در مقطع کاردانی بسیار کاهش داشته است.

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی سجاد با اشاره به علت کاهش پذیرش در مقطع کاردانی این دانشکده، عنوان کرد: متاسفانه این وضعیت به دلیل پذیرش دانشجو، بدون آزمون، در برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه آزاد است.

حائریان با بیان اینکه دانشگاه سجاد در مقطع کارشناسی 26 رشته تحصیلی ارایه می‌کند گفت: در این مقطع همچنین چهار رشته جدید از جمله رایانش امن، مهندسی انرژی و مهندسی برق دیجیتال داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز هشت رشته به دانشجویان ارایه می‌شود که از حدود 70 نفر در این مقطع پذیرش داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی سجاد تصریح کرد: تعداد پذیرفته‌شدگان این دانشگاه نسبت به سال گذشته کمی کاهش داشته است.

آمار بازدید: 626 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image