ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه احداث پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری دختران در دانشگاه محقق اردبیلی

احداث پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری دختران در دانشگاه محقق اردبیلی

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه تحت پوشش بیمه حوادث می شوند.


ولی رسولی در گفت وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: دانشجویان می توانند در صورت نیاز مشمول بیمه ورزشی نیز باشند.

وی در خصوص تشکیل پرونده های پزشکی دانشجویان گفت: در بازه زمانی ثبت نام تا پایان آبان ماه فرصت داریم تا کارنامه سلامت دانشجویان را صادر کنیم. در صورت امکان، سنجش فشارخون و قندخون را نیز در برنامه های مرکز بهداشت قرار می‌دهیم که بعد از بررسی و تحلیل کارنامه سلامت، نسبت به تشکیل پرونده های پزشکی اقدام می شود.

رسولی یکی دیگر از برنامه‌های مرکز بهداشت را استفاده از مشاوران برجسته در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و حضور در خوابگاه‌ها عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم مشاوره را در خوابگاه‌ها به نحوی نهادینه کنیم که دانشجویان احساس امنیت کنند.

قرارداد با تعدادی از پزشکان برای فعالیت در دو شیفت در مرکز درمان دانشگاه و ارایه خدمات دندانپزشکی با تخفیفات ویژه از دیگر تسهیلاتی است که بنا بر گفته رسولی دانشگاه محقق اردبیلی برای دانشجویان درنظر گرفته است.

وی با تاکید بر مشارکت دانشجویان در اداره امور صنفی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید، اداره امور دانشجویان را به خودشان واگذار می کنیم در این راستا انتخابات شورای صنفی دانشجویان در اولین فرصت پس از استقرار دانشجویان برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از 50 دانشجوی دکتری برای کار دانشجویی
معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: از 50 دانشجوی دکتری برای کار دانشجویی ثبت نام شده که مانند یک نیروی کارمندی در بخش اداری دانشگاه همکاری کنند که در ازای همکاری، حقوق ماهیانه چهار میلیون ریال دریافت خواهند کرد، همچنین بعد از سه سال وقفه، مبلغ کار دانشجویی را چهار برابر افزایش داده ایم.

رسولی در ادامه با بیان اینکه در زمینه ورزش‌های همگانی و انتخاب دانشجویان برای ورزش های قهرمانی می کوشیم تا ورزشکاران نیرومندی تربیت کنیم اظهار کرد: تاکید بیشتر بر ورزش های همگانی است که بودجه مورد نیاز آن نیز تصویب شده است. امسال سه زمین تنیس برای عموم دانشجویان و یک پیست اسکیت و دوچرخه سواری برای دانشجویان خواهر احداث می شود.

وی به نتایج دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان را یادآور شد و گفت: با وجود کسب چهار مدال برنز، رتبه کل دانشگاه 32 اعلام شد که این نشان می دهد ورزش دانشگاه هنوز جای کار دارد که لازم است با تشکیل تیم های متنوع تقویت شود.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image