ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه انتقاد سهراب‌پور از بیکاری رتبه‌های برتر دانشگاه شریف و بورسیه‌های فاقد صلاحیت

انتقاد سهراب‌پور از بیکاری رتبه‌های برتر دانشگاه شریف و بورسیه‌های فاقد صلاحیت

رییس اسبق دانشگاه صنعتی‌شریف در مراسم معرفی سرپرست جدید این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی‌شریف یک دانشگاه معمولی نیست و کسی که به این نظام علاقه دارد، باید به این دانشگاه کمک و خدمت کند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه مدیران دانشگاه صنعتی شریف در فعالیت خود موفق بودند، گفت: اعداد و ارقام علمی مطرح شده در دنیا از حضور افراد برجسته در این دانشگاه، جایگاه دانشگاه شریف را نشان می‌دهد.

افرادی که باعث توقف طرح توسعه دانشگاه شریف شدند، به کشور خیانت کردند
وی با اشاره به طرح توسعه دانشگاه شریف گفت: افرادی که باعث توقف طرح توسعه دانشگاه شدند، به کشور خیانت کردند. به شکر خدا با دستور رهبر، نیروی انتظامی زمینی را به دانشگاه شریف داد. این دانشگاه هم اکنون از نظر فضا با مشکل مواجه است و مسوولان دانشگاه و کشور باید طرح توسعه دانشگاه را احیا کنند.

وی با انتقاد از ازدیاد ساختمان‌های خالی در مناطق محروم اظهار کرد: بودجه مناطق محروم جای خود، اما چرا باید این همه ساختمان خالی در مناطق محروم وجود داشته باشد در حالی که بهترین دانشگاه کشور از نظر فضا با مشکل مواجه است.

به گزارش ایسنا، در ادامه دکتر محمدعلی رنجبر از اساتید دیگر دانشگاه صنعتی‌شریف با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان سنجش گفت: امسال افرادی به من مراجعه کردند که ادعا می‌کردند فردی با رتبه 250 در دانشگاه شریف پذیرفته شده اما فرد دیگری با رتبه 60 موفق به پذیرش در این دانشگاه نشده است.

ستاره‌دار کردن دانشجویان و بازنشستگی اجباری اساتید باعث رنجش اعضای هیات علمی شده است
وی با اشاره به فرآیند انتخاب فتوحی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی‌شریف گفت: به طور کلی چهار نفر انتخاب شدند که دارای شرایط لازم بوده و حاضر شدند این منصب را قبول کنند. یکی از آنها دکتر نیلی بود که به دلیل اینکه مشاور اقتصادی ریاست جمهور بود، دکتر فرجی‌دانا گفتند ریاست جمهوری با این امر موافقت نمی‌کند. فرد دیگر دکتر فتوحی بود که به دکتر فرجی‌دانا معرفی شد. دکتر فرجی‌دانا ایشان را به شورای انقلاب فرهنگی معرفی کردند و ایشان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه معرفی شد.

این استاد دانشگاه صنعتی‌شریف با اشاره به سابقه علمی فتوحی اظهار کرد: می‌خواهم به دکتر فتوحی رعایت چند مورد را توصیه کنم. ستاره‌دار کردن دانشجویان و بازنشستگی اجباری اساتید باعث رنجش اعضای هیات علمی شده است که امیدوارم ادامه پیدا نکند.
رنجبر با تاکید بر اهمیت احترام به شوراها اظهار کرد: باید به شوراها احترام گذاشته شود تا دانشگاه شریف جزو دانشگاه‌های برتر دنیا است با خرد و عقل جمعی اداره شود. نکته بعدی بیکاری رتبه‌های برتر و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است چرا باید این افراد بیکار بمانند در حالی که افراد فاقدصلاحیت بورسیه شده‌اند. این امر اثر مخرب بر روحیه دانشجویان دارد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شریف نیز در سخنانی گفت: باید همگی کمک کنیم تا دانشگاه‌ها متحول شود و تغییر به عهده فرد خاصی است اما همه آحاد در این امر نقش مهمی دارد.

آمار بازدید: 609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image