ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش رشته‌ محل‌های جدید دوره دکتری

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش رشته‌ محل‌های جدید دوره دکتری

دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 25 هزارهیات علمی دکتری و بورسیه، ظرفیت پذیرش در دوره‌های دکتری در رشته/محل‌های جدید را دارد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترعلوی فاضل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 25 هزار دکتری و بورسیه، ظرفیت پذیرش و تشکیل کلاس در رشته محل‌های جدید را داراست و درست براساس همین ظرفیت است که مجوز رشته/محل‌های جدید به این دانشگاه داده شده است.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت کادر متخصص و زبده توانسته به یکی از قطبهای ارائه دهنده تحصیلات تکمیلی در خاورمیانه مبدل شود.

علوی فاضل تأکید کرد: کادرعلمی دانشگاه آزاد اسلامی از کلیۀ کشورهای اطراف قویتر و سطح علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مراتب از ظرفیت علمی موجود در این کشورها بالاتر است.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه ازاد اسلامی با بیش از 12000 استادیار و بالاتر از آن و 7000 نفر دانشجوی دوره دکتری (مربیان هیأت علمی این دانشگاه) توان برگزاری کلاس در مقاطع مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی و ارائه تزها و پایان نامه های پژوهشی مناسبی در سطح کشور را داراست.

علوی فاضل گفت: ما از طریق فراخوان درحال جذب بالغ بر 6000 نفر به عنوان هیأت علمی دکتری هستیم که همه این ها بیانگر آنست که زمینه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و ارتقاء دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری فراهم شده است.

آمار بازدید: 428 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image