ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش مقرری و شهریه دانشجویان غیرایرانی از مهرماه اجرایی می‌شود

افزایش مقرری و شهریه دانشجویان غیرایرانی از مهرماه اجرایی می‌شود

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان گفت: افزایش مقرری دانشجویان غیرایرانی و افزایش شهریه این دانشجویان از مهر ماه سال جاری عملیاتی می شود.

دكتر صمد حاج جباري در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تعداد دانشجویان غیرایرانی که در دانشگاه‌های داخل کشور مشغول تحصیل هستند حدود 20 هزار نفر است.

وی ادامه داد: اوایل سال جاری برنامه ریزی صورت گرفت تا درصورتی که منابع مالی در سال تحصیلی جدید اجازه دهد مقرری دانشجویان غیر ایرانی و شهریه ای که به دانشگاه ها بابت تربیت این دانشجویان پرداخت می شود افزایش یابد و درصورت تصویب در سال 94-93 در دستور کار قرار می گیرد.

وی یادآورشد: این پیشنهاد مطرح شد و مورد موافقت وزیرعلوم سابق (دکتر فرجی دانا) قرار گرفت و مقرر شد کمک هزینه یا همان مقرری دانشجویان غیرایرانی 50 درصد افزایش یابد و با توجه به این مساله که در اوایل سال 92 نیز 50 درصد مقرری دانشجویان غیر ایرانی افزایش یافته بود امسال نسبت به دوسال گذشته مقرری این دانشجویان 100 درصد افزایش یافت.

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان افزود: همچنین مقرر شد شهریه ای که بابت تربیت دانشجویان بورسیه غیرایرانی به دانشگاه های مجری پرداخت می شود نیز امسال 50 درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: افزایش مقرری دانشجویان غیرایرانی و افزایش شهریه این دانشجویان از مهر ماه سال جاری عملیاتی می شود.

آمار بازدید: 539 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image