ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع واحدهای مشهد و گلبهار، در آینده‌ای نزدیک

تجمیع واحدهای مشهد و گلبهار، در آینده‌ای نزدیک

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد در خراسان بزرگ گفت: با یک برنامه مدون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را با واحد گلبهار در منطقه گلبهار تجمیع می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی » خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان٬ دکترعبدالمجید حلمی، در مراسم بازدید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد واحد گلبهار، اظهار کرد: در برنامه 15 ساله‌ای که مصوب شده، واحد مشهد با گلبهار تجمیع خواهد شد که برای این منظور طرح جامعی برای این منطقه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا تعداد دانشجویان تا 15 هزار دانشجو افزایش یابد؛ به همین منظور خوابگاه‌هایی نیز برای دانشجویان٬ اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

حلمی تاکید کرد: تمام کارهای زیربنایی برای توسعه این واحد آموزشی انجام گرفته ‌و در آینده این منطقه آموزشی از نظر علمی و پژوهشی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر مهربان، رییس مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گلبهار نیز در ادامه گفت: در دو سال گذشته دانشگاه آزاد گلبهار با بی‌مهری روبه‌رو شد، تا جایی که حتی قصد فروش دانشگاه را داشتیم.

وی اظهارکرد: واحد گلبهار یک واحد مستقل و جدای از مشهد نیست؛ این واحد در 8 گرایش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‌دهد؛ اخیرا به دنبال راه‌اندازی 14 رشته در مقطع دکتری بودیم که در مجموع، این تعداد به 35 رشته در حال افزایش است و این 14 رشته شامل رشته‌های حقوق٬ تربیت بدنی٬ جغرافیا٬ مکانیک٬ عمران و... است.

مهربان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2000 دانشجو و بالغ بر پنج میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی در این واحد وجود دارد.

رییس مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گلبهارعمده‌ترین مشکل دانشجویان این واحد را ایاب و ذهاب دانشجویان عنوان کرد و افزود: هر ساله دانشجویان زیادی به خاطراین مشکل از ادامه تحصیل بازمی‌مانند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image