ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌های جشن آغاز سال تحصیلی جدید در واحد علوم و تحقیقات

برنامه‌های جشن آغاز سال تحصیلی جدید در واحد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، در تشریح برنامه‌های این معاونت در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات فعالیت‌های خود را براساس استراتژی های دانشگاه آزاد اسلامی هدف گذاری می کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر کرم الله دانش فرد، معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی، به سه محور اساسی فعالیت‌های این معاونت اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی اقدامات فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در چارچوب معیارهای اسلامی، ملی، علمی و دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی از فراگیرکردن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در میان چهار گروه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع در این واحد دانشگاهی، به عنوان محور دوم فعالیت‌ها یاد کرد و ادامه داد: دیگر محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بر پایه جلوگیری از تمرکز اقدامات با همکاری دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان از طریق فعال سازی شوراها، نشریات و کانون های فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، به برنامه های ویژه این معاونت برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود در آغاز سال تحصیلی 93-94 اشاره کرد و ادامه داد: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی در شش روز با گردش علمی و مراسم های متمرکز در سالن های دانشکده های واحد علوم و تحقیقات، دانشجویان جدیدالورود را با امکانات و فضای علمی مجهز این واحد آشنا می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، از آمادگی این معاونت در ارائه خدمات به دانشجویان جدیدالورود در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی با تأسیس مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) و ساخت یادمان شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات، به توسعه فضاهای متبرک و معنوی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی می پردازد.

دکتر دانش فرد از برنامه ریزی‌ها برای ایجاد فضاهای مجازی همچون وب سایت‌هایی ویژه مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) و باشگاه فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نوید داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده دانشجویان این واحد دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند، باید شرایط لازم برای بهره‌مندی آنان از خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی فراهم شود.

دکتر دانش فرد تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، از ایده های نو و خلاقانه دانشجویان این واحد دانشگاهی استقبال می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، فعالیت های این معاونت را محدود به مناسک دینی و مذهبی ندانست و گفت: مذهب اساس و چارچوب کلی اقدامات را تعیین می کند، علاوه بر این پرداختن به موضوعات اجتماعی هم از وظایف اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات به برگزاری مراسم براساس مناسبت‌های دینی و ملی همچون ایام محرم، هفته وحدت، دهه فجر، اعیاد و وفیات اختصاص دارد، افزود: بخش دیگر فعالیت‌های این معاونت متمرکز بر فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگداشت دفاع مقدس و تکریم شهدا و ایثارگران است.

دکتر دانش فرد اظهار داشت: فضا سازی برای توسعه کانون ها و تشکل های دانشجویی و اساتید ، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، نقد و نظر و توسعه مشارکت فکری دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد علوم و تحقیقات، در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی قرار دارد.

وی از ارتقاء دانش مدیریت فرهنگی کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی از طریق برگزاری کارگاه ها و اردوها و فعال سازی شوراهای فرهنگی دانشکده‌ها با محوریت دانش افزایی و بهره مندی از توانایی ها ابراز خرسندی کرد و افزود: استفاده از اعضای هیأت علمی دانشکده‌ها به عنوان مسئولان دفاتر فرهنگ در دستور کار معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

آمار بازدید: 375 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image