ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد امکان ادامه تحصیل اساتید دانشگاه آزاد اهر در واحد آکسفورد

امکان ادامه تحصیل اساتید دانشگاه آزاد اهر در واحد آکسفورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از امکان تحصیل و همکاری های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان واحد اهر در واحد آکسفورد دانشگاه آزاد خبر داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، نادر اسدی در نشست با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با رئیس دانشگاه آزاد واحد آکسفورد انگلستان گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و دانشگاه آزاد واحد آکسفورد انگلستان منعقد خواهد شد، دانشجویان مقطع کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر می توانند دو ترم تحصیلی از دوره کارشناسی خود را با شهریه عادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد انگلستان به تحصیل بپردازند.

وی گفت: در جلسه ای که با مسئولان واحد دانشگاه آکسفورد داشتیم با امضای تفاهم نامه، زمینه برای انجام فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی مابین این دانشگاه و واحد آکسفورد فراهم می شود که این امر می تواند در ارتقای کمی و کیفی آموزش و پژوهش و جذب دانشجویان نقش اساسی داشته باشد.

این مقام مسئول، از امکان ادامه تحصیل اساتید واحد اهر با مرتبه علمی مربی در واحد آکسفورد با امضای این تفاهم نامه خبر داد و افزود: تلاش داریم زمینه را برای همکاری های بیشتر در زمینه آموزشی و پژوهشی فراهم کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های لازم تلاش داریم در کنار آموزش به بحث ارتقاء کمی و کیفی در حوزه تحقیق و پژوهش و فناوری اهتمام ویژه داشته و دراین راستا گامهای عملی برداریم.

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image