ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی الزام مراکز غیرانتفاعی دارای سرانه دانشجویی به ارایه خدمات مشاوره

الزام مراکز غیرانتفاعی دارای سرانه دانشجویی به ارایه خدمات مشاوره

سرپرست دفتر مشاوره سازمان امور دانشجویان گفت: مرکزغیر انتفاعی که دارای سرانه دانشجویی 35 هزارتومان هستند باید 8 هزارتومان آن را به ارایه خدمات مشاره اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حمید یعقوبی در بیست و پنجمین گردهمایی روسای مراکزمشاوره که امروز به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه تهران در باغ نگارستان این دانشگاه برگزار شد با ارایه گزارشی از چگونگی تشکیل مرکز مشاوره در دانشگاه ها و وزارت علوم افزود: در حال حاضر 106مرکز مشاوره فعال در دانشگاه های دولتی فعال هستند 270 شعبه مشاوره در خوابگاه ها و 130 مرکز غیر انتفاعی و شعبه های دانشگاه های پیام نور وجود دارند که اگر تجمیع شوند حدود یک هزار مرکز و شعبه و واحد مشاوره در آموزش عالی را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: کارنامه سلامت دانشجویان در سال 87 به صورت یک طرح آغاز شد و بعدها به صورت سلامت جسم و روان در اوایل سال انجام می شود.

سرپرست دفتر مشاوره سازمان امور دانشجویان افزود: در سال 87ردیف بودجه مستقل به مرکز مشاوره وزارت علوم تعلق گرفت که اکنون این بودجه 15 برابر شده است .

وی ادامه داد: مرکز غیر انتفاعی که دارای سرانه دانشجویی 35 هزارتومان هستند باید 8 هزاتومان آن را به ارایه خدمات مشاره اختصاص دهند.

یعقوبی خطاب به مسئولان مراکز مشاوره تاکید کرد: روسای مراکز مشاوره دانشگاه ها حتما عضو شورای دانشگاه شوند.

درپایان مراسم نیز لوح یادبودی از طرف مرکز مشاوره دانشگاه تهران به محمد شریف مسئول مرکز مشاوره دانشگاه utm مالزی اهداءشد.


آمار بازدید: 472 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image