ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری جدیدترین اخبار دکتری دانشگاه آزاد و دکتری بدون آزمون

جدیدترین اخبار دکتری دانشگاه آزاد و دکتری بدون آزمون

کارت شرکت در آزمون‌ پردیس خودگران دانشگاه‌ها منتشر شد


کارت شرکت در دوره‌های دکترای نیمه‌متمرکز و آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۳ منتشر شد.
خبرگزاری فارس: کارت شرکت در آزمون‌ پردیس خودگران دانشگاه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارت شرکت در دوره‌های دکترای نیمه‌متمرکز و آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

* جزئیات آزمون متمرکز دوره‌‌های ارشد ناپیوسته مجازی

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 جمعه 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون متمرکز دوره‌های ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 از طریق سازمان سنجش از روز سه‌شنبه 17 تیر ماه آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده دوشنبه 30 تیر ماه پایان یافت که در این دوره‌ها 21 هزار و 339 نفر ثبت‌نام کردند و از این تعداد 7 هزار و 916 نفر زن و 13 هزار و 423 نفر مرد هستند یعنی 37.10 درصد زن و 62.90 درصد مرد هستند.

این آزمون در 6 گروه آموزشی و 108 کد رشته امتحانی شامل 32 کد رشته علوم انسانی، 14 کد رشته علوم پایه،‌23 کد رشته فنی و مهندسی، 24 کد رشته کشاورزی و منابع طبیعی، 9 کد رشته هنر، 6 کد رشته دامپزشکی برگزار می‌شود و سطح سوالات در حد دانش و تجربیات فارغ‌التحصیلان کارشناسی هر رشته و مطابق با آیین‌نامه‌های شورای عالی برنامه‌ریزی است.

درس زبان عمومی در تمام کد رشته‌ها زبان انگلیسی و با ضریب یک است.

کارت شرکت در این آزمون امروز سه‌شنبه 18 شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و آزمون نیز صبح جمعه 21 شهریور ماه در شهرستان هر یک از مراکز استان‌های کشور (به جز استان مازندران که‌ آزمون در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود) است.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان ) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 به تعداد 21 هزار و 513 نفر است.

* جزئیات آزمون دوره‌های دکترای (phd) نیمه‌متمرکز سال 93 پردیس خودگردان

ثبت‌‌نام شرکت در آزمون دوره‌های دکترای (phd) نیمه‌متمرکز سال 93 پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از طریق سازمان سنجش از روز سه‌شنبه 17 تیر ماه آغاز شد و در روز دوشنبه 30 تیر ماه پایان پذیرفت که در این آزمون 24 هزار و 88 داوطلب ثبت‌نام کردند و از این تعداد 8 هزار و 90 نفر زن و 15 هزار و 998 نفر مرد هستند.

در این آزمون تمام داوطلبان به سوالات تمام دروس شامل دروس تخصصی، استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی پاسخ می‌دهند.

ضرایب دروس در هر یک از رشته‌ها عبارت از دروس اختصاصی به عنوان یک ماده امتحانی با ضریب 4، استعداد تحصیلی ضریب یک و زبان نیز با ضریب یک است.

همچنین در کد رشته امتحانی زبان و ادبیات عرب به جای زبان انگلیسی عمومی زبان عربی عمومی در نظر گرفته شده است.

این آزمون در 7 گروه آموزشی و 144 کد رشته امتحانی شامل 36 کد رشته امتحانی علوم انسانی، 29 کد رشته امتحانی علوم پایه، 31 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی، 30 کد رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی، 3 کد رشته امتحانی هنر، 9 کد رشته امتحانی دامپزشکی و 6 کد رشته امتحانی زبان برگزار می‌شود.

سوالات تمام دروس به صورت تستی 4 گزینه‌ای است و کارت آزمون نیز سه‌شنبه 18 شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های دکترای نیمه‌متمرکز سال 93 پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات ‌آموزش عالی صبح جمعه 21 شهریور ماه در شهرستان هر یک از مراکز استان‌های کشور (به جز استان مازندران که آزمون در شهرستان بابلسر است) و در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش در دوره‌های دکترای نیمه‌متمرکز سال 93 پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یک هزار و 561 نفر است.







نتایج دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد
فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری سال 93 دانشگاه آزاد از هم اکنون می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی اینترنتی www.azmoon.com نسبت به دریافت نتایج نهایی خود اقدام کنند.

پیش از این اعلام شد که 17 هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می شوند اما با مجوزهای جدیدی که دانشگاه آزاد برای جذب بیشتر دانشجو در رشته محلهای جدید دریافت کرد، میزان پذیرش تا سقف 8 هزار نفر دیگرافزایش یافت.

ثبت نام از پذیرفته شدگان در روزهای 22 و 23 شهریورماه انجام می شود.

بر اساس اعلام معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با توجه به ایجاد رشته محل های جدید در مقطع دکتری تخصصی، امکان رشته - محل مجدد به داوطلبان حائز شرایط داده شده است که این داوطلبان می توانند از ساعت 16 چهارشنبه 19 شهریورماه با مراجعه به پایگاه الکترونیک معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.








آغاز ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت از فردا
فهرست اسامی و نحوه ثبت نام پذيرفته‌ شدگان بدون آزمون دکتری سال 1393 دانشگاه علم و صنعت اعلام شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون سال 1393 در روز چهارشنبه 19شهریور93 از ساعت 8:30 الی 11:30 در تحصيلات تکميلی دانشگاه انجام می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت نام :

اصل و يک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی مورد تأييد وزارت علوم يا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قيد شده باشد. اصل و يک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی ارشد مورد تأييد وزارت علوم يا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قيد شده باشد. دانشجويان سال آخر گواهی معدل و تاريخ فارغ‌التحصيلی ارائه کنند.

اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی و يک برگ فتوکپی آن (پشت و رو)،شش قطعه عکس تمام رخ 4 *3 تهيه شده سال جاری، مدرکی که وضعيت نظام وظيفه (برای برادران) را مشخص نمايد و يک برگ فتوکپی آن، حکم مرخصی سالانه يا موافقت کتبی و بدون قيد و شرط سازمان متبوع برای کارکنان.

پذيرفته شدگانی که در حين خدمت سربازی می‌باشند، جهت اخذ نامه ترخيص از خدمت همراه با مدارک کامل ثبت ‌نامی مراجعه کنند. پذيرفته شدگانی که فاقد کارت پايان خدمت و يا معافيت هستند ملزمند فرم درخواست معافيت تحصيلیرا به صورت تايپ شده تکميل کنند. و با الصاق يک قطعه عکس در محل مربوط، آن را به مسؤول ثبت‌نام تحويل دهند و از تاريخ 1مهر93 لغايت 5مهر93 به تحصيلات تکميلی دانشگاه مراجعه کنند و فرم مذکور را از کارشناسان مربوطه تحويل گرفته و جهت انجام مراحل درخواست معافيت تحصيلی به دفاتر پليس + 10 مراجعه کنند و سپس فرم صادره را به کارشناسان تحصيلات تکميلی دانشگاه تحويل دهند.

جهت جلوگيری از اتلاف وقت، داوطلبان بايد فرم‌های پيوست (فرم مشخصات، فرم آموزش رايگان، فرم تعهد سنوات و فرم تقويم آموزشی) را پرينت گرفته و تکميل کنند و در روز ثبت‌نام همراه با ساير مدارک (به ويژه فرم گواهی معدل و گواهی اتمام فارغ‌التحصيلی حداکثر تا تاريخ 31شهریور1393) به مسئولين ذی‌ربط تحويل دهند.

ضمنا داوطلبان پس از انجام ثبت نام جهت مشخص شدن استاد راهنما و اخذ دروس به دانشکده های مربوطه مراجعه کنند. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر از فهرست اسامی و نحوه ثبت نام پذيرفته شدگان دکتری بدون آزمون سال 1393 دانشگاه علم و صنعت ايران به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت به آدرس http://www.iust.ac.ir مراجعه کنند.





اولین دانش آموخته مقطع دکتری سالمند شناسی کشور فارغ التحصیل شد
"زهره ترقی" به عنوان اولین دانش آموخته مقطع دکتری سالمند شناسی کشور ، از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فارغ التحصیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر زهره ترقی با دفاع از پایان نامه خود تحت عنوان "رفتارهای مراقبت از خود در سالمندان دچار نارسایی قلبی مزمن و پیش بینی کننده های آن" و کسب نمره 19.90 از هیات داوران فارغ التحصیل شد.

ترقی در پایان نامه خود ضمن ارائه اطلاعات بدست آمده از مراحل اجرای این پژوهش نتیجه گرفته است که اثر مستقیم عوامل اجتماعی (جنسیت، تحصیلات، درآمد، محل اقامت) بر مراقبت از خود، بیشتر از اثر غیر مستقیم آن با میانجی گری عوامل مرتبط با سالمندی است.

این پژوهشگر براساس نتایج بدست آمده خود پیشنهاد داد : لازم است توجه بیشتری به سهم بودجه سلامت سالمندان انجام بگیرد. میزان حقوق بازنشستگی سالمندان افزایش یابد. سیستم های مستمری انعطاف پذیر باشد. تسهیلات بخش خصوصی به این قشر افزایش یابد و امکان دسترسی به خدمات حمایتی رایگان و خدمات بیمه ای بیشتر شود و در نهایت، هزینه های بهداشتی کاهش یابد.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تنها دانشگاه کشور است که در مقطع دکتری (Ph.D) رشته سالمند شناسی، نیروی متخصص تربیت می کند.

آمار بازدید: 682 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image