ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد فرصتهای آزاداندیشی دانشجو معلمان، از مطالبات جدی دانشگاه فرهنگیان

ایجاد فرصتهای آزاداندیشی دانشجو معلمان، از مطالبات جدی دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: ایجاد فرصت‌های آزاداندیشی دانشجو معلمان از مطالبات جدی دانشگاه فرهنگیان است.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محمود مهرمحمدی در آیین تکریم سرپرستان سابق و جدید پردیس شهید بهشتی مشهد، یکی از دلایل موفقیت در محیط های دانشگاهی در ابعاد علمی، تربیتی، فرهنگی و رفاهی را همدلی و هم داستانی نیروهای مجموعه عنوان کرد، اظهارکرد: برای تحقق اهداف دانشگاه مدیران توانمند و سبب ساز نقشی بی‌بدیل دارند.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان، بر ضرورت تکریم و توجه ویژه به مدرسان تأکید کرد و افزود: در راس نیروهای درون سازمان، باید به مدرسان توجه ویژه داشت و آنان را در انجام وظایف علمی، پژوهشی، تربیتی حمایت کرد.


وی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های مادی و معنوی سایر نهادها و سازمانها، خاطر نشان کرد: بهترین ظرفیت تعامل، در قالب کمیته هیأت امنای استانی است که فرصت نقش آفرینی به سرپرستان پردیس‌ها را می‌دهد.


مهر محمدی، از تدوین آیین نامه‌های تشکیل شورای فرهنگی و آیین نامه پشتیبانی از تشکل‌ها و نشست‌های دانشجویی در سطح پردیس‌ها خبر داد و افزود: انتظار می‌رود سرپرستان پردیس‌ها، تحرک لازم در این عرصه‌ها را بوجود آورند.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان، آزاد اندیشی، فراهم نمودن فضای امن برای فعالیتهای فکری، به ویژه انتقادی و متفاوت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و ... را از مهم ترین انتظارات درحوزه دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: در دانشگاه فرهنگیان، باید دانشجو معلمان، طعم اندیشه و جرات ورزی را بچشند، تا به نحو مطلوب این موضوعات را به دانش آموزان منتقل نمایند.


مهر محمدی، ادامه داد: مدیران پردیس‌ها، موظف هستند با بلند نظری، نهراسیدن از صداهای مختلف و مخالف و مراقبت بر مدار اخلاق و قانون به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در این زمینه جامه عمل بپوشانند.

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image