ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه محل تاخت و تاز سیاسی نیست

دانشگاه محل تاخت و تاز سیاسی نیست

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه محل تاخت و تاز مسائل سیاسی نیست.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام ابراهیمی، در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: باید ساختار فرهنگی دانشگاه از روبنایی به زیربنایی تغییر کند و فرهنگ را از حاشیه البته با تاکید بر مولفه‌های علمی در سطح فرهنگی به متن دانشگاه بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی که امروزه در جامعه مطرح می‌شود بدون رعایت اصول علمی است، افزود: آثار تغییرات فرهنگی به زودی دیده نمی‌شود و نگرش عدالت‌محور به فعالان و فعالیت فرهنگی به دو عنصر اخلاق‌محوری و قانون‌مداری نیاز دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فعالیت دانشجویی باید در مسیر حرکت اعتدالی باشد، گفت: دانشجو باید فرهنگ تشکل محوری را بیاموزد همچنین عنصر امر به معروف و نهی از منکر نیز باید در دانشگاه تقویت شود زیرا سیاست ما بر تذکر لسانی محض نیست و باید بجای برخورد سیاسی و انضباطی، فعالیت فرهنگی شود.

وی افزود: در حال حاضر در حال تقویت بنیان‌های خوابگاهی هستیم زیرا با کمبود جدی در تعداد خوابگاه‌ها به ویژه برای دختران مواجه‌ایم.

ابراهیمی اظهارکرد: با توجه به وجود نیروی انسانی و تعدد زمین ورزشی در دانشگاه انتظار می‌رود که به امر ورزشی نیز توجه شود زیرا ورزش پایه‌های سلامت است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image