ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لزوم ایجاد تشکل‌های فرهنگی دانشجو معلمان

لزوم ایجاد تشکل‌های فرهنگی دانشجو معلمان

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجو معلمان باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، محمود میرمحمدی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره دانشجو معلمان اظهار کرد: جنس فردی که دانشجو معلم است، با یک دانشجو متفاوت است و دانشجو معلم نسبت به دانشجو وظیفه ای مضاعف دارد و پسوند معلمی در کنار دانشجویی، انتظارات ویژه ایی را در ذهن ها ایجاد می کند.

وی افزود: دانشجو معلمان باید از لحظه به لحظه دوران تحصیل خود بهره بگیرند و باید در هر لجظه، بر وسعت شایستگی های خود بیفزایند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان باید علاوه بر استفاده از فرصت ها و بسترهای تدارک دیده شده توسط دانشگاه، خودشان نیز برای خلق فرصت برای رشد و تعالی کشور قدم بردارند.

میرمحمدی گفت: در مسائل پژوهشی و علمی دروس تخصصی دانشجویان، مطالب بسیار مفیدی گنجانده شده است و دانشجو معلمان، باید با ایجاد تشکل های فرهنگی، استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و تمدن ایرانیان، سرآمد فرهنگ های غرب و شرق جهان است و باید نسل جدید را با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی آشنا کرد.

گفتنی است بیست و چهارمین دوره جشنواره ی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور، روزهای 28 و 29 مرداد ماه به میزبانی پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image