ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجلس با رای اعتماد به فرجی‌دانا به خواست فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام بگذارد

مجلس با رای اعتماد به فرجی‌دانا به خواست فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام بگذارد

جمعی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از دکتر فرجی دانا، ابراز امیدواری کردند نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خواست اکثریت فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام گذاشته و در مقام تجلیل از علم و عالم با رای اعتماد به دکتر فرجی دانا پاسدار این مقام باشند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این نامه آمده است:"پیروزی دولت تدبیر و امید در خرداد 92 بارقۀ شکوفایی و نشاط علمی را در بین دانشگاهیان و جامعه فرهیخته ایران اسلامی روشن کرد و بیش از همه انتخاب جناب آقای دکتر فرجی دانا به¬عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری موجب گسترش روحیه امید و انگیزه در میان دانشگاهیان و دانشجویان و سرمایه¬های انسانی این مرز و بوم شد. اما اکنون خبر استیضاح ایشان نگرانی‌هایی را در فضای علمی کشور به‌وجود آورده است که امید است با تدبیر و دوراندیشی جناب¬عالی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به سرانجامی نیکو رهنمون شود.

ما اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر فرجی دانا که در صیانت از آرمان¬های انقلاب اسلامی و در دفاع از ساحت علم و دانش و تأمین استقلال علمی و امنیت شغلی و آزاد اندیشی و نوآوری دانشگاهیان از هیچ کوششی دریغ نکردند اعلام می‌داریم و امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خواست اکثریت فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی احترام گذاشته و در مقام تجلیل از علم و عالم با رای اعتماد به دکتر فرجی دانا پاسدار این مقام باشند. "

گفتنی است، فهرست امضاء کنندگان این بیانیه در حال تکمیل است.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image