ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه استیضاح وزیر علوم را سیاسی می دانیم/ آرامش دانشگاه بستر ساز تولید علم است

استیضاح وزیر علوم را سیاسی می دانیم/ آرامش دانشگاه بستر ساز تولید علم است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وزارت آقای فرجی دانا در دولت اعتدال برای دانشگاه آزاد یک فصل جدید و فرصت مغتنمی بوده است و ایشان شخصیت علمی ، معتدل و کارآمدی است که کارآمدی خود را در حوزه آموزش عالی قبل از وزارت نیز اثبات کرده است.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عسگری با بیان اینکه دلایل استیضاح کنندگان سیاسی است گفت: ما استیضاح وزیر علوم را سیاسی می‌دانیم و ارزیابی عملکرد وزیر علوم در این مدت کوتاه کافی نیست و زمان بیشتری برای ارزیابی وزیر علوم از سوی نمایندگان نیاز است.

معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد گفت: دلایل استیضاح، افکار عمومی، نخبگان و هیات علمی دانشگاه‌ها را قانع نکرده است و ما در جلسه ای که در مجلس داشتیم به دوستان استیضاح‌کننده گفتیم که مسائل دانشگاه و مدیریت در دانشگاه پیچیدگی خاص خود را دارد و مدیریت حق دولت و وزیر علوم است.

عسگری با بیان این‌که دانشگاه، باشگاه سیاسی و شرکت سهامی نیست، گفت: تولید علم و فناوری در کشور به عوان یک مطالبه مطرح است و این موضوع نیز به روش معتدل نیاز دارد و آرامش دانشگاه می‌تواند بستر ساز خوبی برای علم باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی دانشگاه ها بنده این استیضاح را به صلاح نظام و دولت و حتی مجلس نمی‌دانم و معتقدم بدنه علمی و دانشگاهی و بدنه فراگیر دانشجویی کشور و حتی کارمندان از عملکرد آقای فرجی‌دانا رضایت دارند.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image