ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی جزئیات پذیرش در مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای مهر 93

جزئیات پذیرش در مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای مهر 93

جزئیات شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضيان ثبت نام و شركت در این دوره می توانند از طريق شبكه اينترنت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org از روز يكشنبه 19 مرداد تا روز يكشنبه 26 مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

روش گزينش دانشجو در هر یک از کدرشته‌محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام کنند.

داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از این موارد ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي و به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است، انجام می گیرد و داوطلبان پس از پرداخت مبلغ 144.000 یکصد و چهل و چهار هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در پذيرش، می توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

آمار بازدید: 668 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image