ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تاسیس دانشکده خبر در دانشگاه آزاد/ تهیه بخشنامه با اخبار رسانه‌ها

تاسیس دانشکده خبر در دانشگاه آزاد/ تهیه بخشنامه با اخبار رسانه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه تجلیل از خبرنگاران، از تاسیس دانشکده خبر برای خبرنگاران خبر داد و همچنین به جزئیات وام ازدواج دانشجویی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده امروز در حاشیه نشست خود با خبرنگاران، گفت: در حوزه تحصیلات تکمیلی و برای خبرنگاران، قصد داریم دانشکده خبر راه اندازی کنیم. به همین منظور معاونت آموزشی دانشگاه آزاد با همکاری برخی از اعضای هیأت علمی، راه اندازی دانشکده را در دستور کار دارند.

وی همچنین درباره مطالعه اخباری که در رسانه ها منتشر می شود، تاکید کرد: شاید شما ندانید اما گاهی اوقات با مطالعه اخبار رسانه ها، بخشنامه تهیه می کنم.

وی درباره برخی از مشکلات تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد برای دانشجویان، اظهار داشت: با تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات در واحدهای همجوار امیدواریم هیچ دانشجویی بی استاد راهنما نباشد. پیش از این بسیاری از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد فاقد استاد راهنما بودند اما این مشکل هم اکنون حل شد.

رئیس دانشگاه آزاد درباره وام ازدواج دانشجویی، اظهار داشت: مبلغ وام ازدواج دانشجویی هم اکنون یک میلیون تومان است که در آینده افزایش می یابد.

میرزاده همچین بار دیگر بر افزایش شهریه این دانشگاه تا سقف میانگین 15 درصد تاکید کرد که از مهرماه سال جاری اعمال می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، گفت: مثل شما، اخبار را از رسانه ها دنبال می کنم و تنها یک بار برای پاسخگویی به سوالات، در کمیسیون آموزش حاضر شدم.

وی تاکید کرد که درباره تفحص از دانشگاه آزاد هیچ گونه لابی گری انجام نداده است.

میرزاده در بخش دیگری از سخنانش درباره افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد، گفت: تاکنون 3 هزار مجوز برای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری صادر و در ده ماه گذشته بیش از یک هزار و 553 رشته به جمع رشته های این دانشگاه افزوده شد.

به گفته عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد، در حال حاضر 10 هزار دانشجو در مقطع ارشد و 10 هزار دانشجو در مقطع دکتری این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین درباره واحدهای بین الملل این دانشگاه، خاطرنشان کرد: برای توسعه واحدهای بین الملل، در عراق، تاجیکستان و عمان برنامه داریم.

به گزارش مهر، میرزاده در ادامه درباره استیضاح وزیر علوم، با بیان اینکه یک سال زمان، فرصت کافی برای ارزیابی فرجی دانا نیست، تاکید کرد: امیدوارم مجلس فرصت بیشتری در اختیار وزیر علوم قرار دهد، فرجی دانا در برنامه های پیشنهادی خود موفق بوده و تعامل مناسبی میان دانشگاههای دولتی و غیردولتی ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه به جذب 5 هزار هیأت علمی در سال جاری خبر داد و گفت: با استخدام این میزان از استادان، مشکل دانشجویان تحصیلات تکمیلی برطرف می شود.

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image