ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه‌های انگلیس هوای دانشجویان نیازمند را ندارند

دانشگاه‌های انگلیس هوای دانشجویان نیازمند را ندارند

گزارش جدید دفتر «دسترسی عادلانه به آموزش عالی» نشان می‌دهد که دانشگاه‌های مطرح انگلیس در جذب دانشجویان نیازمند ناموفق بوده‌اند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دفتر دسترسی عادلانه به آموزش عالی (OFFA) اعلام کرد: دانشگاه‌های مطرح انگلیس با وجود تلاش‌های قابل توجه در ارائه حمایت‌های مالی به منظور کاهش عواقب ناشی از شهریه‌های آموزش عالی در جذب دانشجویان نیازمند موفق نبوده‌اند.

در این گزارش آمده است که 20 درصد از جوانان دارای سابقه مالی خوب، شش برابر بیش از اکثریت 40 درصدی دانشجویان نیازمند امکان پذیرش در دانشگاه‌های مطرح انگلیس را دارند.

«لس ابدون»، مدیرکل دفتر دسترسی عادلانه به آموزش عالی می‌گوید: باید هرچه سریعتر تغییرات جدی‌تری در دانشگاه‌های به شدت سختگیر و گزینشی صورت گیرد. در حالی که در سایر موسسات آموزش عالی، انتخاب دانشجویان ورودی در حال حاضر متنوع و دربرگیرنده تمام گروه‌ها است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی‌ورلدنیوز، OFFA اعلام کرد: این دفتر در سال تحصیلی 2013-2012 میلادی نزدیک به 240 میلیون دلار بیشتر برای جذب دانشجویان نیازمند در دانشگاه‌ها هزینه کرده اما این در حالی است که آمارهای رسمی ثبت نام نشان می‌دهند اکنون شاهد رشد کُند تعداد دانشجویان نیازمند در دانشگاه‌های گزینشی هستیم به طوری که نرخ پذیرش دانشجویان نیازمند در این دانشگاه‌ها با وجود تلاش‌های قابل توجه دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها، همچنان وضعیت ثابتی دارد و تغییر امیدوارکننده‌ای نداشته است.

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image