ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس گفت: هدف این نهاد علمی و آموزشی، تربیت نیروی ماهر و فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص است.


سید محمد میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1393 منحصراً به صورت اینترنتی، از 31تیرماه آغاز و در روز دوشنبه ششم مرداد ماه پایان می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس، در 14 کد رشته مختلف در زمینه های فناوری اطلاعات، نرم افزار، امورفرهنگی، حسابداری و مدیریت دانشجو می پذیرد. پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها بدون آزمون می باشد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانیww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1393 اقدام کنند.

میر حسینی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی تنها متولی نظام آموزش عالی علمی-کاربردی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف دانشگاه جامع، تربیت نیروی ماهر و فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

به گزارش ایسنا، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس وابسته به موسسه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است که از سال 1385 فعالیت خود در شهر بندرعباس آغاز نموده است و در حال حاضر با بیش از 1500 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ترمی و پودمانی به فعالیت خود ادامه می دهد.

آمار بازدید: 865 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image