ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان پایان نقل و انتقال معلمان شهر تهران

زمان پایان نقل و انتقال معلمان شهر تهران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت ساماندهی نیروهای انسانی در شهر تهران گفت: نقل و انتقالات معلمان در شهر تهران به پایان رسیده و ساماندهی در جریان است و تا اواسط مرداد بخش بزرگی از ساماندهی نیروی انسانی پایان خواهد یافت.


مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه از ابتدای اجرای پروژه ثبت نام در مدارس تا پایان مهلت آن، 1271 بازدید توسط بازرسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از مدارس انجام شده است، گفت: در این مدت شکایات متفاوتی گزارش شد.

وی افزود: از این جمله عدم اطلاع رسانی به اولیا (بیشتر در مقطع ابتدایی) 50 مورد، برخورد نامناسب هشت مورد، عدم حضور مدیر در مدرسه 20 مورد، دریافت کمک‌های مردمی در هنگام ثبت نام 34 مورد و فعال نبودن سیستم سناد مدرسه 65 مورد به ثبت رسیده است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره چگونگی رسیدگی به شکایات و برخورد با تخلفات ثبت شده اظهار کرد: 65 مورد هدایت و راهنمایی، 107 مورد تذکر شفاهی و 71 مورد تذکر کتبی انجام شد، همچنین کلیه مبالغ دریافت شده از والدین به هنگام ثبت نام به آنها بازگردانده شد.

ثقفی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره ساماندهی نیروهای انسانی در شهر تهران اظهار کرد: نقل و انتقالات معلمان در شهر تهران به پایان رسیده و ساماندهی در جریان است و تا اواسط مرداد بخش بزرگی از ساماندهی نیروی انسانی پایان خواهد یافت.

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image