ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی شنبه اعلام می شود (6 مهر 91)

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی شنبه اعلام می شود (6 مهر 91)

فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته که به صورت مشترک میان موسسات آموزش عالی وزارت علوم و دانشگاه آزاد برگزار شد،‌ روز شنبه 8 مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی - مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: پذیرفته شدگان این آ‍زمون در موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم می توانند از نتایج آزمون خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مطلع شوند.

وی اظهار داشت: همچنین اسامی پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیز بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار می گیرد و داوطلبانی که این دانشگاه را انتخاب کرده بودند می توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود به این سایت مراجعه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: افرادی که در هر دو موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند منحصراً‌ می توانند تنها در یکی از این موسسات ثبت نام کنند.

وی گفت: کارنامه این گروه از داوطلبان 20 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

کلمات کلیدی: نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی، زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی، نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 91، زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته، کنکور کارشناسی ناپیوسته 91

آمار بازدید: 624 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image