ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی دانشگاه گناباد دانشجوی مهندسی صنایع می‌پذیرد

دانشگاه گناباد دانشجوی مهندسی صنایع می‌پذیرد

رییس دانشگاه گناباد از افزوده شدن رشته مهندسی صنایع در دوره کارشناسی به رشته‎های موجود در این واحد دانشگاهی خبر داد.



هادی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خراسان، گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه 26 خرداد ماه با ایجاد یک رشته جدید دیگر با عنوان «مهندسی صنایع» در دانشگاه گناباد موافقت کرد و از ابتدای مهرماه سال93 پذیرش دانشجو دراین رشته آغاز می‌شود.


رییس دانشگاه گناباد افزود: هم اکنون دانشجویان این دانشگاه در رشته‎های آمار و کاربردها، ریاضیات و کاربردها، شیمی کاربردی، مهندسی تولیدات گیاهی، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد مشغول به تحصیل می‌باشد.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رشته مهندسی صنایع رشته‌های مهندسی شیمی، زمین شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مدیریت صنعتی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده و با افزایش این رشته‌ها تعداد رشته‎های تحصیلی دانشگاه گناباد از 11 رشته فعال به 16 رشته افزایش می‌یابد.


جباری ادامه داد: مجتمع آموزش عالی گناباد از بهمن ماه 90 با پذیرش دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر آغاز بکار کرده است و هم اکنون با 11 رشته تحصیلی و با بیش از 1200 دانشجو فعال می‌باشد.


انتهای پیام

آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image