ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه دانشجوی بورسیه خارج از روال نداشتیم

دانشجوی بورسیه خارج از روال نداشتیم

رییس سابق دانشگاه تربیت مدرس در این باره که‌ آیا دانشجوی بورسیه خارج از روال قانونی در دانشگاه تربیت مدرس بوده است یا خیر؟ گفت: در طول چهار سال گذشته 129 نفر بورسیه خارج دریافت کردند و هیچ دانشجویی خارج از روال قانونی در میان این افراد نیست.



بیژن رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاهی گفت: اگر سعی و تلاش تمام مسئولان و مدیران و بدنه دانشگاه اعم از دانشجو و اساتید بر روی رشد علم و فناوری باشد و تمام فکر و ذکرشان در این حوزه باشد فضای دانشگاه آرام خواهد شد.


وی اظهار کرد: همانطور که مقام رهبری تاکید کردند بصیرت سیاسی باید در دانشگاه وجود داشته باشد، اما سیاسی کاری جایی در دانشگاه ندارد؛ لذا اگر فکر و ذکرها به سمت سیاسی‌بازی نرود و فقط در جهت اهداف نظام کشور و منویات رهبری گام برداریم، قطعا توسعه علمی محقق خواهد شد.

رییس سابق دانشگاه تربیت مدرس برنامه‌های دکتر احمدی سرپرست دانشگاه تربیت مدرس را مطابق منویات رهبری دانست و افزود: برنامه‌هایی که ایشان ارائه کردند کاملا مطابق فرمایشات رهبری و در جهت رشد علم و فناوری است.

رنجبر در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویی خارج از روال قانون در این دانشگاه بورسیه شده است، گفت: اطلاعاتی در مورد پرونده سه هزار بورسیه دکتری غیرقانونی نداریم، اما دانشجویی که خارج از روال قانونی و شرایط مشخص بورسیه شده باشد، نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از واگذاری پست ریاست دانشگاه تربیت مدرس در کجا مشغول به خدمت خواهید شد، گفت: در دانشگاه تربیت مدرس خواهم ماند و به شغل شریف معلمی در دپارتمان‌های آزمایشگاهی در کنار دانشجویان خدمت خواهم کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image