ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طرح جامع دانشگاه محقق اردبیلی تدوین می‌شود

طرح جامع دانشگاه محقق اردبیلی تدوین می‌شود

رییس دانشگاه محقق اردبیلی از تدوین طرح جامع دانشگاه خبر داد.


دکتر گودرز صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» ایسنا در اردبیل، گفت: طرح جامع دانشگاه با هدف ارتقا در فضای فیزیکی و کادر علمی و اداری تدوین می شود و به همین منظور نیز چارت تشکیلاتی و نقشه توسعه فیزیکی و مکان یابی سایت دانشگاه، در حال طراحی است.

وی خاطرنشان کرد: طی نیمسال دوم تحصیلی، سطح علمی 12 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی از استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت و این امر موجب شد تا دانشگاه در سطح کشور در زمینه تولید علم و فناوری در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

صادقی از ارتقای علمی دو نفر از اعضا هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به درجه «استاد تمام» خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه، در سطح علمی پرفسوری، مشغول به تدریس هستند.

وی به افتتاح نخستین پارک علم و فناوری واحد رشد اردبیل به همت دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: این مرکز رشد، با هدف حمایت از دانشجویان کارآفرین و خلاق در زمینه های نوین راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی از مشارکت دانشجویان و استادان در انتخاب رؤسای دانشکده ها خبر داد و افزود: انتخابات و صدور حکم در شش دانشکده انجام شده و در دانشکده علوم کامپیوتر و ریاضی نیز بزودی انتخابات برگزاری می‌شود.

صادقی در خاتمه با تاکید بر لزوم توجه به رفاه دانشجویان، بیان کرد: برای دانشجویان دکتری از مهر ماه امسال خوابگاه دولتی و امکان اشتغال پاره وقت در سایت دانشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image