ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمار رشد علمی دانشگاه امیرکبیر/ دانشجویان در طرح‌های کلان مشارکت کنند

آمار رشد علمی دانشگاه امیرکبیر/ دانشجویان در طرح‌های کلان مشارکت کنند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به قرار گرفتن این دانشگاه در میان 500 دانشگاه برتر دنیا، گفت: در این دانشگاه 18 طرح کلان ملی در دستور کار قرار دارد و از دانشجویان خواسته می شود که فعالانه در اجرای این پروژه ها مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علیرضا رهایی در نشست با برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرش می شوند، از سطح علمی بالایی برخوردارند، افزود: این دانشجویان با استعداد و خلاقیت این دانشگاه مسیر علم و دانش را طی کردند و امروز به این موفقیت دست یافتند.

وی برنامه ریزی و بستر سازی در این دانشگاه را از جمله زمینه های ایجاد شده برای پیشرفت دانشجویان ذکر کرد و اظهار داشت: در چند سال اخیر با راه اندازی اداره کل انجمن های علمی و المپیادها زمینه ای فراهم شد تا دانشجویان وارد رقابت های المپیادهای علمی شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تلاش های این دانشگاه برای وارد کردن دانشجویان به عرصه های رقابت های علمی یادآور شد: زمانی که این بستر در دانشگاه ایجاد شد شاهد موفقیت های دانشجویان این دانشگاه بودیم و شک ندارم که در سال های آینده شرایط ما در این زمینه بهتر خواهد شد.

وی به رشد تولیدات علمی این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: از سال 83 تاکنون تعداد تولیدات علمی این دانشگاه از 270 مقاله به هزار و 400 مقاله افزایش یافته است.

رهایی قرار گرفتن این دانشگاه در میان 500 دانشگاه برتر دنیا و کسب رتبه اول در میان دانشگاه های کشور را از دیگر موفقیت های این دانشگاه نام برد و اضافه کرد: علاوه بر این از میان 40 طرح کلان مصوب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری 18 طرح در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرایی می شود و از دانشجویان درخواست می شود تا در اجرای بهتر این پروژه ها فعالانه مشارکت کنند.

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image