ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رییس دانشگاه پیام نور : باید فضای همکار هراسی را از خود دور کنیم

رییس دانشگاه پیام نور : باید فضای همکار هراسی را از خود دور کنیم

رییس دانشگاه پیام نور اظهار داشت : دانشگاه برنامه مدونی در زمینه پذیرش دانشجو ،جذب هیات علمی ، فرهنگ ، عمران و پژوهش و تجهیز آزمایشگاه ها سیاست گذاری کرده است و تمام بخش های دانشگاه باید برنامه های مدون چهار ساله خود را ارائه دهند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فراهانی در هفتمین نشست صمیمانه هم اندیشی با روسای مراکز و واحد ها ، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با تاکید بر فراهم سازی جذب حداکثری دانشجویان و همکاران علمی و اداری برای مشارکت در دانشگاه های پیام نور ادامه داد : محیط دانشگاه باید مبتنی بر علم و فکر باشد و ما نیز باید عاشقانه کار کنیم و همه تلاشمان بر بالندگی دانشگاه معطوف گردد و افتخار کنیم که عضو دانشگاه پیام نور هستیم.

وی ضمن درخواست از مراکز دانشگاهی برای ایجاد زمینه های مشارکت گفت : همچنان که دانشگاه ها همواره برای جذب حداکثری و حفظ دانشجو تلاش می کنند باید زمینه های مشارکتی را نیز برای دانشجویان و اساتید فراهم آورند تا تاثیر گذاری این دانشگاه به مراتب بیشتر از گذشته باشد.

وی افزود: این مطلوب دانشگاه پیام نور نیست که صرفا به تحصیل پرداخته شود باید همواره به خواسته مقام معظم رهبری در مورد دانشجو پروری و پرورش و تقویت ابعاد فرهنگی ، ارزشی و دینی عنایت داشته و آن را در عرصه های مختلف اجرایی نمائیم.

فراهانی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای باز در دانشگاه ها گفت: ایجاد این فضا نیازمند صرف زمان لازم اما در نهایت به نفع همه است.

وی افزود: برای تحقق آرمان های دانشگاه پیام نور باید فضای همکار هراسی را از خود دور کنیم و با تمام وجود بپذیریم که وجود همه ما برای خدمت موثرتر به دانشجویان و تربیت هدفمند این عزیزان است که این با همکاری و همیاری همه دانشگاهیان پیام نور محقق می شود.

فراهانی در مورد مسائل دانشگاهی ضمن درخواست مشارکت دلسوزانه همه کارکنان دانشگاه گفت : پاسخگویی به نیازهای به حق دانشجویان ، کارمندان و اعضای هیات علمی و رفع تمامی موانع موجود در راستای اثربخشی بیشتر یک ضرورت است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image