ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه جزئیات جلسه مجلسیها با مسئولان درباره بورسیه‌ها/ رسانه ای کردن قبل از روشن شدن حقیقت درست نبود

جزئیات جلسه مجلسیها با مسئولان درباره بورسیه‌ها/ رسانه ای کردن قبل از روشن شدن حقیقت درست نبود

نماینده کمیسیون آموزش مجلس گفت: اصل رسانه ای کردن مساله بورسیه ها قبل از روشن شدن حقیقت درست نبود، جلسات تکمیلی تر برای حل مساله دانشجویان بورسیه با حضور مسئولان دوره قبل و جدید وزارت علوم برگزار می شود.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه روز گذشته مسئولین فعلی و مسئولین قبلی وزارت علوم در خصوص بورسیه ها گفت: این جلسه با حضور مسئولین فعلی وزارت علوم از جمله دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان، معاون پارلمانی وزیرعلوم و دکتر محمود ملاباشی معاون دانشجویی و دکترحسن مسلمی نائینی معاون بورس از مسئولین دوره قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: مسئولین دوره جدید و قبلی وزارت علوم در خصوص مبانی بورسیه کردن دانشجویان توضیحاتی را ارایه کردند و قرار شد هر دو طرف با نگاه حل مساله به موضوع بورسیه نگاه کنند و این مساله بدون اینکه رسانه ای شود و شایعات بدون استنادی در خصوص آن پخش شده و با آبروی افراد بازی شود و وجه علمی کشور را دچار مشکل کند در جلسات تکمیلی تر حل شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد مستندات ارایه شود و اگر خلاف آیین نامه کاری صورت گرفته از مجاری قانونی برخورد منطقی با آن صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در این جلسه معلوم شد تفسیرهای حقوقی متفاوتی از مساله صورت گرفته بود که باعث به وجود آمدن مساله بورسیه ها شده بود.

جعفری تاکید کرد: دانشگاه ها ناموس علمی کشور هستند و نباید آنها را دچار تزلزل کنیم و جامعه را نسبت به آن بدگمان کنیم در مجموع باید گفت که اصل رسانه ای کردن این مساله قبل از روشن شدن حقیقت درست نبود .

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image