ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آیین نامه کرسی‌های آزاداندیشی تا پایان امسال بازنگری می‌شود

آیین نامه کرسی‌های آزاداندیشی تا پایان امسال بازنگری می‌شود

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از بازنگری آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی در سال 93 خبر داد.


حجت الاسلام و المسلمین قریشی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، درباره اجرای سند دانشگاه اسلامی اظهار کرد: این سند به چهار بخش تقسیم شده و برنامه ریزی و نقشه اجرایی آن در هر یک از بخش‌ها به نهاد خاصی داده شده است.

وی افزود: اولویت بندی‌ها تقریبا انجام شده و در کارگروه فرهنگی و تربیتی که وظیفه آن بر عهده نهاد است کارها به سمت برنامه ریزی سند پیش می‌رود.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ما هر هفته جلسات پی در پی برای برنامه ریزی اجرای سند دانشگاه اسلامی داریم، گفت: امیدواریم که این کار زودتر انجام شود و به صحن علنی شورا برسد. اما آن چیزی که باید به دانشگاه ابلاغ شود برنامه‌هاست که این باید در سطح وزارتخانه مشخص و ابلاغ شود.

قریشی خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های اجرایی این سند تا پایان سال جاری اتفاق خواهد افتاد که در بخش فرهنگی و تربیتی کمی جلوتر هستیم.

وی همچنین کرسی‌های آزاد اندیشی را جزو اولویت‌های مهم این سند دانست و اظهار کرد: در حال حاضر داریم روی این موضوع کار می‌کنیم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به بازنگری آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی تصریح کرد: در حال بازنگری آیین نامه سابق کرسی‌ها هستیم و سعی می‌کنیم آیین نامه جدید آسانتر شود و اختیارات صف و دانشگاه‌ها در این زمینه بیشتر شود که امکان مشارکت بیشتر دانشجویان و اساتید نیز به وجود آید.

قریشی افزود: این کار تا پایان سال 93 یا حتی زودتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 168 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image